Show simple item record

dc.contributor.advisorRasnača, Līgaen_US
dc.contributor.authorRodziņa, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:03Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:03Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15432en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22520
dc.description.abstractVeselīgs dzīvesveids tiek ņemts par pamatu indivīda veselībai. Par tādu vērtību kā veselība, lielākā daļa indivīdi sāk domāt tad, kad jau ir sākušās kādas veselības problēmas un tas visbiežāk ir cilvēkiem gados, tāpēc par veselību ir jāsāk domāt un rūpēties laicīgi. Mana bakalaura darba tēma ir „Veselīgs dzīvesveids- 12. klases skolēnu paradumi”. Mana pētījuma mērķis ir noskaidrot tieši jauniešu- 12. klases skolēnu- veselīga dzīvesveida paradumus. Uzsvars manā pētījumā tiek likts uz trim veselīga dzīvesveida pamatprincipiem: veselība, fiziskās aktivitātes un ēšanas paradumi. Ar anketas palīdzību noskaidrošu kā jaunieši savā ikdienā iekļauj veselīga dzīvesveida paradumus, kā arī salīdzināšu mazpilsētas un galvaspilsētas jauniešu paradumus. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām. Pirmā daļa ir teorētiskā daļa, kurā tiek analizēta literatūra par veselīga dzīvesveida paradumiem, dzīves kvalitāti un riskiem. Pētījuma otrā daļa ir empīriskā daļa, kurā tiek veikta anketēšana, lai izzinātu un atspoguļotu 12. klases skolēnu attieksmi pret veselīga dzīvesveida paradumiem.en_US
dc.description.abstractHealthy lifestyle is taken as a base of health. About value like health most people just start to think then, when there are some problems with health and most often that happens with elderly people. That’s why about health need to think duly. The theme of this essay is „Healthy life-style- 12th class pupil habits”. The aim of essay is to find out 12th class pupil healthy life-style habits. Accent of my essay is pointed to three healthy life-style governing principle: health, physical activities and eating habits. With the questionnaire I’ll find out how 12th class pupil include healthy life-style habits in their everyday life and also compare capital city and region city youth habits. The essay consists of two parts. The first part is theoretical part, in which get analyzed literature about healthy life-style habits, life quality and risks. The second part is empiric part, in which with questionnaire get to know the real 12th class pupil attitude toward healthy life-style habits.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleVeselīgs dzīvesveids: 12. klases skolēnu paradumien_US
dc.title.alternativeHealthy life-style: 12th class pupil habitsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record