Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorOzarnova, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:03Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:03Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15729en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22524
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir “Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: airBaltic piemērs”. Darba mērķis ir veikt BalticMiles programmas izpēti, izpētīt BalticMiles dalībnieku attieksmi pret airBaltic un BalticMiles, viņu izvēles motīvus un programmas ietekmi uz airBaltic klientu lojalitāti. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā ir apkopoti un analizēti teorētiskie aspekti par mārketinga komunikācijām un attiecību marketingu, balstoties uz Kristiāna Gronrūsa (Christiаn GrĶnroos) un Stīvena Šova (Stephen Shaw) teorijām. Analizēta teorija par klientu lojalitāti, lojalitātes nozīmi, veidošanu, iegūšanu un saglabāšanu, kā arī par lojalitātes programmām, balstoties uz Timotija Keininghama (Timothy Keiningham) un Viljama Zikmunda (William Zikmund) teorētiskajām nostādnēm. Pētījuma īstenošanai tiek izmantotas gan kvantitatīvā, gan kvalitatīvā pētniecības metodes – anketēšana un daļēji strukturēta intervija. Darba empīriskajā daļā ir apkopota vispārēja informācija par līdsabiedrību airBaltic un tās klientu lojalitātes programmu BalticMiles, tika veiktas intervijas ar BalticMiles pārstavi un programmas sadarbības partnera, Nordea bankas, pārstavi. Tāpat tika veikta BalticMiles dalībnieku aptauja. Kopumā bakalaura darbā ir 56 lapas, izmantoti 26 literatūras avoti. Atslēgvārdi: airBaltic, līdsabiedrību mārketings, attiecību mārketings, lojalitāte, lojalitātes programma.en_US
dc.description.abstractA theme of the bachelor’s paper is “ Marketing communication for customer loyalty promotion: airBaltic example”. The aim of bachelor’s paper is to make analysis of BalticMiles programm to clarify its role in airBaltic customer loyalty program and to ascertain the additional impact. The bachelor’s paper consist of to parts - theoretical and empirical. In the theoretical part of bachelor’s paper are analysed theoretical aspekts of marketing communication and relationship marketing. Theoretical approach to marketing is based on Christiаn GrĶnroos and Stephen Shaw theories. This part also includes analysis of theoretical approaches to customer loyalty, creating loyalty, gaining and saving loyalty, and finaly loyalty programms, based on works of Timothy Keiningham and William Zikmund. To conduct the survey is used questionnaire and semi-structured interview. Empirical part consists of general information about the airBaltic airline and its customer loyalty program BalticMiles summaring and BalticMiles participants' survey. Also interviews were conducted with BalticMiles and program's partner Nordea Bank representatives. There are 56 pages in bachelor’s paper , 26 material sources have been used. Key expressions: airBaltic, airline marketing, relationship marketing, loyalty, loyalty programme.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: airBaltic piemērsen_US
dc.title.alternativeMarketing communication for customer loyalty promotion: airBaltic exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record