Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorKusiņa, Gitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:03Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:03Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15828en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22526
dc.description.abstractDarba nosaukums ir „Iebiedēšanas taktika CSDD reklāmās: auditorijas iespējamās aktivitātes virzības vērtējums”. Pētījums tiek veikts, lai noskaidrotu auditorijas viedokli par iebiedēšanas taktikas pielietošanu CSDD sociālajās televīzijas reklāmās. Tas arī ir darba galvenais mērķis. Darbā tiek apkopota teorija par sociālo mārketingu, sociālo reklāmu un to efektivitāti, apskatīta teorija par auditorijas iekšējo konfliktu un iebiedēšanas taktikas pielietojumu televīzijā, kā arī tiek veikts pētījums, kas sevī ietvēr aptauju, fokusgrupas intervijas un CSDD sociālo televīzijas reklāmu vizuālo analīzi. Vizuālās analīzes rezultāti atainoja iebiedēšanas pielietojumu CSDD sociālajās televīzijas reklāmās. Pēc anketu un fokusgrupu analīzes tika secināts, ka auditorijas iespējamās aktivitātes virzība būs reklāmas nodotā vēstījuma izpilde. Atslēgvārdi: sociālā reklāma, iebiedēšanas taktika, iekšējais konflikts, CSDDen_US
dc.description.abstractThe title of work is „Intimidation tactics in CSDD advertising: the valuation of audiences possible activities direction”. The research was made to clarify audiences opinion about intimidation tactics using in CSDD social television commercials. That is the main aim of this work, too. In work is summarized theory about social marketing, social commercial and it’s effectiveness, examinated theory about inner conflict among auditory intimidation tactics appliance in televison, as well as done research, which consists of survey, focus group discussions and CSDD social commercials visual analysis. The results reflected the use of intimidation in CSDD social commercials. After the questionnaire and focus group analysis has revealed that audiences possible activities direction will be acceptance of message transmitted through commercial.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIebiedēšanas taktika CSDD reklāmās: auditorijas iespējamās aktivitātes virzības vērtējumsen_US
dc.title.alternativeIntimidation tactics in CSDD advertising: the valuation of audiences possible activities directionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record