Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Ingaen_US
dc.contributor.authorRubena, Gintaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:10Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:10Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22219en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22569
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Krīzes komunikācijas uzdevumi un metodes ārējā komunikācijā: Latvijas Krājbankas gadījuma analīze”. Darba ietvaros tiek risināta pētījuma problēma – „Latvijas Krājbankā” realizētā ārējā komunikācija bankas krīzes gadījumā. Bakalaura darba ir strukturēts četrās nodaļās. Darba teorētiskajā bāzē tiek skaidroti krīzes, krīzes komunikācijas un ārējās komunikācijas jēdzieni. Darba empīriskajā daļā autore raksturojusi uzņēmumu „Latvijas Krājbanka” un pētījusi ārējās komunikācijas praksi no 2011. gada 15. novembra līdz 2012. gada 8. maijam, balstoties uz gadījuma izpētē iegūto informāciju. Lai noskaidrotu, kā tika nodrošināta un uzturēta komunikācijas krīzes laikā, tika pielietota kvalitatīvā pētīšanas metode – daļēji strukturēta intervija ar „Latvijas Krājbankas” bijušo sabiedrisko attiecību speciālisti un sabiedrisko attiecību aģentūras „Mediju Tilts” pārstāvi. Savukārt, lai noskaidrotu sabiedrības attieksmi pret „Latvijas Krājbankas” komunikāciju krīzes situācijā, tika izmantota kvantitatīvā pētniecības metode – aptauja. Pētījuma rezultātā secināts, ka sabiedrība „Latvijas Krājbankas” komunikāciju krīzes laikā vērtē negatīvi un uzskata, ka tā bijusi nepatiesa, novēlota un nepietiekama. Pētījumā noskaidrots, ka „Latvijas Krājbankas” krīzes gadījums bija pietiekami nozīmīgs, lai pievērstu auditorijas uzmanību. Atslēgvārdi: krīzes komunikācija, uzdevumi, metodes, ārējā komunikācija, sabiedriskās attiecības, „Latvijas Krājbankas” gadījuma analīzeen_US
dc.description.abstractBachelor's paper theme is „Tasks and methods of crisis communication in external communication: the case analysis of Latvijas Krājbanka". The problem of the research which is being solved within this work – „Latvijas Krājbankā” realised external communication in case of bank crisis. Bachelors paper is structured in four parts. At theoretical part of work is definition overlook of crisis, communication of crisis and external communications terms. At empirical part of work the author has described „Latvijas Krājbanka” and has studied practic of external communications from 15th of november 2011 till 8th of may 2012, based on obtained information in case studies. To find out, how the communication was provided and maintained at time of crisis, qualitative method of research was used – partly structured interview with former specialist of public relations of Latvijas Krājbanka and public relations agency „Mediju Tilts” representative. But to find out the societies attitude against communication of „Latvijas Krājbanka” in crisis situation, was used quantitative research method - a survey. Result of the study concluded that the company „Latvijas Krājbanka” communication during the crisis and the negative opinion that it is incorrect, late and insufficietn. The study found that the crisis event of „Latvijas Krājbanka” was signifiant enough to draw the audience’s attention. Keywords: crisis communication, tasks, methods, externial communication, public relation, „Latvijas Krājbankas” case analysisen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKrīzes komunikācijas uzdevumi un metodes ārējā komunikācijā: Latvijas Krājbankas gadījuma analīzeen_US
dc.title.alternativeTasks and methods of crisis communication in external communication: the case analysis of Latvijas Krājbankaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record