Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Ingaen_US
dc.contributor.authorVītola, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:10Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:10Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22717en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22571
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir - „Mikroblogošanas vietne "Twitter.com" kā korporatīvo sabiedrisko attiecību instruments banku sektorā: SEB, Nordea un Swedbank gadījumu analīze.” Darba mērķis ir noskaidrot, kādu funkciju veic Twitter.com kā korporatīvo sabiedrisko attiecību instruments. Darbā ir četras teorētiskās nodaļas par sabiedriskajām attiecībām, korporatīvajām sabiedriskajām attiecībām, sabiedriskajām attiecībām virtuālajā vidē un sociālajiem medijiem, metodoloģijas nodaļa par kontentanalīzi un daļēji strukturētajām intervijām, kā arī empīriskā daļa, kurā tiek analizēti iegūtie rezultāti. Darba gaitā tika secināts, ka Twitter.com primāri izmanto vienvirziena komunikācijai – kā informācijas nodošanas rīku, taču divvirziena komunikācija procentuāli atpaliek tikai nedaudz, tāpēc var secināt, ka divvirziena komunikācija Twitter.com arī tiek aktīvi izmantota. Atslēgvārdi: Sabiedriskās attiecības, Korporatīvās sabiedriskās attiecības, Twitter.com, sociālie mediji, saturs.en_US
dc.description.abstractThe theme of this work is - “Microbloging site “Twitter.com” as a corporate public relations instrument in banking sector: SEB, Nordea and Swedbank case studies.” The goal of this work is to find out what is the function of the Twitter.com as a corporate public relations tool. The work consists of four theoretical parts about public relations, corporate public relations, public relations in virtual environment and social media.Methodology which includes literature about semi-structured interviews and contentanalyze. And empiric part which includes analysis of contentanalyze and semi-structured interviews. The final stage of the work provides conclusions about the information gathered from contentanalyze and semi-structured interviews. The main conclusion of this work is that the bank’s microblogging site Twitter.com is primarily used for making one-way communication – as a tool for information transmission,but at the same time there are enough tweets, whichshows that two-way communication is also used, making conversations with Twitter.com users. Key words:Public relations, Corporate public relations, Twitter.com, Social media, contenten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMikroblogošanas vietne "Twitter.com" kā korporatīvo sabiedrisko attiecību instruments banku sektorā: SEB, Nordea un Swedbank gadījumu analīzeen_US
dc.title.alternativeMicrobloging site "Twitter.com" as a corporate public relations instrument in banking sector: SEB, Nordea and Swedbank case studiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record