Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorŽigajeva, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:10Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:10Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22718en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22572
dc.description.abstractBakalaura darba „Latvijas Drošāka Interneta centra mājaslapas www.drossinternets.lv komunikācija ar bērniem un jauniešiem: problēmas un risinājumi” pētījuma mērķis ir noskaidrot, kāpēc mājaslapas www.drossinternets.lv komunikācija ar bērnu un jauniešu auditoriju ir nepilnīga, kādas ir problēmas, un, kāpēc daudzi bērni un jaunieši nezina par šādas mājaslapas esamību. Noskaidrot, kādu motīvu vadīti bērni un jaunieši apmeklē šo mājaslapu, vai gūst savu vēlmju un vajadzību apmierinājumu. Rast risinājumus esošajām komunikācijas problēmām. Darba sākumā saskatītā pētījuma problēma: Neskatoties uz to, ka mājaslapa www.drossinternets.lv ir plašākais resurss, kur bērni un jaunieši var iepazīties ar drošāka interneta informāciju, mājaslapas komunikācija ir nepilnīga un dažkārt nesasniedz mērķauditoriju. Darbs ir sadalīts trīs daļās – teorētiskā daļa, kura ietver sevī lietojuma un apmierinājuma teoriju, teoriju par internetu un tā auditoriju, teorētisko apskatu par komunikācijas plānošanu un kampaņām, informāciju par draudiem un riskiem internetā, kā arī Erika Eriksona (Erik Erikson) identitātes pilnveidošanās teoriju un informāciju par komunikācijas modeļa atgriezenisko saiti. Metodoloģiskajā daļā tiek apskatīta teorija par darbā izmantotajām pētniecības metodēm - kontentanalīzi, aptauju un dziļajām intervijām. Empīriskajā daļā tiek sniegti un analizēti kontentanalīzes dati, aptauju un interviju rezultāti. Bakalaura darbā iegūtie dati apliecina to, ka mājaslapai www.drossinternets.lv pastāv reālas komunikācijas nepilnības ar bērnu un jauniešu auditoriju, kā arī sniedz risinājumus un ieteikumus mājaslapas sadaļas „Bērniem un jauniešiem” satura uzlabošanai. Atslēgvārdi: lietojuma un apmierinājuma teorija, mājaslapa www.drossinternets.lv, bērni, jaunieši, komunikācija, auditorija, internetsen_US
dc.description.abstractThe main goal of thesis „Latvian Safer Internet centre web site www.drossinternets.lv communication with children and young people: problems and solutions” is to find out, why the communication of webpage www.drossinternets.lv with children and young people audience is unsuccessful, what are the problems and why many children and young people does not know about this particular wabpage. To inquire, what are the motives of childrens and young people for their visiting this webpage, and did they get satisfaction of their wishies and needs. To find possible solutions for the communication problems. In the begining of thesis is discerned the problem of research: Despite the fact, that the website www.drossinternets.lv is a biggest resource, where childrens and young people can get acquainted with information of safest internet, the communication of website is unsuccessful and sometimes does not reach the target audience. Thesis consist of three parts – theoretical part, which includes the use and gratification theory, theory of Internet and its audience, a theoretical overview of communication planning and campaigns, information about menace and risks on the Internet, as well as Eric Erikson’s theory of identity improvement and information about the communication model feedback. In methodological part is overviewed the theory of the research methods, which are used in thesis – content analysis, survey and depth interview. In empirical part the data of content analysis and surveys results is provided and analyzed. The data of thesis confirms, that the webpage www.drossinternets.lv has real communication problems with childrens and young people audience, as well as provide solutions for problems, also gives recommendations for the particular section „For childrens and young people” to improve the content. Key words: uses and gratification theory, webpage: www.drossinternets.lv, childrens, young people, communication, audience, Internet.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas Drošāka interneta centra mājaslapas www.drossinternets.lv komunikācija ar bērniem un jauniešiem: problēmas un risinājumien_US
dc.title.alternativeLatvian Safer Internet centre web site www.drossinternets.lv communication with children and young people: problems and solutionsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record