• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lobēšanas prakse Latvijā

Thumbnail
Открыть
309-23387-Ozolina_Patricija_po10002.pdf (544.1Kb)
Автор
Ozoliņa, Patricija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kalniņš, Valts
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Ar lobēšanu Latvijā nodarbojās liels skaits dažādu grupu, bet reizē nepastāv atsevišķi likuma akti, kas regulētu lobēšanas procesu. Nepastāvot atsevišķiem likuma aktiem, grupas var diezgan brīvi nodarboties ar lobēšanu. Darba mērķis ir apzināties, divu grupu - biznesa konsultāciju firmu un sabiedriskā labuma organizāciju lobēšanas praksi Latvijā. Lai to noskaidrotu, kā galvenais uzdevums ir veidot kvalitatīvu pētījumu, veicot intervijas ar abu grupu pārstāvjiem. Darba gaitā tika izvirzītas sekojošas hipotēzes: 1. Biznesa konsultāciju firmas ir ar resursiem bagātākas, nekā sabiedriskā labuma organizācijas, kas apstiprinājās. 2. Biznesa konsultāciju firmas lobēšanas procesā izmanto tiešas lobēšanas metodes vairāk, nekā sabiedriskā labuma organizācijas, kas netika apstiprināta. Lobēšana, metodes, resursi, organizācijas, biznesa konsultācijas
 
Lobbying in Latvia is done by many groups, but there are no laws regulating it. Without them, the groups can freely lobby whoever however they want. The aim of this paper is to find out how business consulting and non-profit organizations carry out lobbying in Latvia. To find that out, the main aim of the work is to conduct a quality-based research through interviews with both groups. In the course of the work 2 hypothesis were formed: 1. Business consulting firms have more resources than non-profit organizations, which was proven. 2. Business consulting firms use more direct approach methods in their lobbying than non-profit organizations, which was not proven. Lobbying, methods, resources, organizations, business consulting
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22576
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV