Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Ivetaen_US
dc.contributor.authorStiģe, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:13Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:13Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25296en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22593
dc.description.abstractBakalaura darbā „Eiropas Savienības informācijas pieejamība un lietotāju vajadzības” tiek pētīts Eiropas Savienības informācijas darbs, un Eiropas Savienības institūciju informācijas politika veiksmīgas komunikācijas nodrošināšanas jautājumos. Lai gan 2006.gadā pieņemtā Eiropas Komisijas “Baltā grāmata par Eiropas Savienības komunikācijas politiku” skaidri nosaka oficiālas vadlīnijas darbam ar sabiedrības informēšanu, tomēr tajā netiek ietverti visi aspekti, lai Latvijas sabiedrības informētība pieaugtu un integrācijas process būtu pilnīgs. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kāda ir ES institūciju informācijas politika, vai starp ES institūcijām un iedzīvotājiem notiek komunikācijas process un kādas ir pastāvošās problēmas šī procesa realizācijas gaitā. Bakalaura darbs pierāda to, ka nepieciešams īstenot divvirzienu komunikācijas modeli ar akcentu uz Eiropas piedāvātajām iespējām, pastiprināta uzmanība jāpievērš sabiedrības vajadzībām, kā arī bez rūpīga komunikācijas darba plānošanas nav iespējams sasniegt vēlamos rezultātus. Atslēgvārdi: Eiropas Savienība, informācija, komunikācija, informācijas pieejamība, ES institūcijas, informācijas politika.en_US
dc.description.abstractThe bachelor thesis „The European Union Information Availability and Users’ Needs” analyses the European Union’s work in the information provision and the European Union institutions’ information politics as regards the provision of successful communication. Even if the European Commission launched „White Paper on a European Communication Policy” in 2006 and it clearly sets the official guidelines for providing information for society, it is not including all the aspects of enhancing the level of available information in Latvian society to make the integration process complete. The aim of the bachelor thesis is to examine the European Union information politics and the communication process between the institutions and society and to find out the existing problems in process realization. The bachelor thesis proves that there is the necessity to realize two-way communication pattern which emphasizes the Europe’s offered facilities, there is the necessity to pay more attention to society needs and that without precise communication planning it is impossible to reach desirable results. Keywords – the European Union, information, communication, information availability, the EU institutions, information politics.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleEiropas Savienības informācijas pieejamība un lietotāju vajadzībasen_US
dc.title.alternativeEuropean Union Information Availability and Users’Needsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record