Show simple item record

dc.contributor.advisorReinholde, Ivetaen_US
dc.contributor.authorVikšere, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:14Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other26822en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22604
dc.description.abstractBakalaura darba tēmas nosaukums ir „Administratīvi teritoriālās reformas ietekme uz pamata un vidējās izglītības sistēmu Latvijā”. Darba mērķis ir izpētīt administratīvi teritoriālās reformas ietekmi uz pamata un vidējās izglītības sistēmu Latvijā. Darbā izvirzīts izpētes jautājums – kā administratīvi teritoriālā reforma ietekmē pamata un vidējās izglītības sistēmu Latvijā. Lai sniegtu atbildi uz šo jautājumu tika izvirzīta attiecīga hipotēze - Administratīvi teritoriālās reformas rezultātā pieaugs pamata un vidējās izglītības sistēmas kvalitāte Latvijā, jo tiks mazināta resursu sadrumstalotība un neracionāla izmantošana.en_US
dc.description.abstractThe thesis of the Bachelor is “The Impact of the Administrative – Territorial Reform on the System of Basic and Secondary Education in Latvia.” The main aim of the work is to study the Impact of the Administrative – Territorial Reform on the System of Basic and Secondary Education in Latvia of used scientific literature. The research question of the work is the following one – how the administrative – territorial reform impact the System of Basic and Secondary Education in Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)en_US
dc.titleAdministratīvi teritoriālās reformas ietekme uz pamata un vidējās izglītības sistēmu Latvijāen_US
dc.title.alternativeThe Impact of the Administrative – Territorial Reform on the System of Basic and Secondary Education in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record