Show simple item record

dc.contributor.advisorTjarve, Rolandsen_US
dc.contributor.authorGabrjuna, Viktorijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:17Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:17Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29421en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22623
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt LTV programmas plānošanu un salīdzināt to ar TV3 un LNT programmām, lai iegūtu priekšstatu par komercializācijas ietekmi uz Latvijas sabiedriskās televīzijas darbību. Teorētiskā daļa aplūko literatūru par mediju ekonomikas galvenajiem konceptiem, sabiedrisko mediju funkcionēšanu mūsdienās un medija kvalitātes studijām. Empīriskajā daļā prezentēti dati, kas iegūti, salīdzinot TV3, LNT, LTV1 un LTV7 programmas grafiku kontentanalīzes rezultātus. Ir apkopoti arī fokusgrupas diskusijās ar jauniešiem iegūtie viedokļi par LTV un intervijās ar LTV darbiniekiem iegūtās atbildes, kas salīdzinātas ar TV3 un LNT pārstāvju paustajām nostājām. Savukārt analītiskajā daļā salīdzinājumā ar TV3, LNT izvērtēta LTV darbība. No pētījuma rezultātiem izriet, ka LTV un LNT, TV3 darbības vērtējumā iezīmējas vairākas kopīgas iezīmes. Tas ļauj secināt, ka, pirmkārt, Latvijas televīzijas industrijā noteikumus diktē komerciālās televīzijas, otrkārt, LTV lielā mērā ir pakļauta tirgus spēku ietekmei. Atslēgvārdi: sabiedriskā televīzija, komercializācija, programmas grafiks, jauniešu auditorija.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this work is explore LTV program planning and compare it with the TV3 and LNT program, to gain insight on the impact of commercialization on public broadcasting operation in Latvia. Theoretical part examines media economic key concepts, the functioning of the public media today and perspectives on quality in media production. Empirical part presented comparative analysis of TV3, LNT, LTV1 and LTV7 program schedule content analysis results. Also there are summarized youth views about LTV and interviews with Latvian Television employees, who compared with TV3 and LNT representatives expressed positions. The analytical part compares TV3, LNT and LTV operation. Acquired data allow make conclusions that LTV and TV3, LNT operation have a number of common features. It means, firstly, that the television industry conditions in Latvia are dictated by commercial television stations, and, secondly, LTV are vulnerable to market forces. Key words: public broadcasting, commercialization, program schedule, young audienceen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMediju komercializācijas ietekme uz sabiedrisko televīziju Latvijāen_US
dc.title.alternativeThe impact of media commercialization on public broadcasting in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record