Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorŠevele, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:19Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:19Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31195en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22636
dc.description.abstractPētījuma mērķi ir noskaidrot, cik efektīvas ir publiskās – privātās partnerības principu izmantošanas iespējas sabiedrisko attiecību darbā, sadarbojoties pašvaldības un privātam uzņēmumam un analizēt valstiskas un biznesa organizācijas sabiedrisko attiecību darba mijiedarbības aspektus kopīgu komunikatīvu mērķu sasniegšanas procesā. Pētījuma mērķa sasniegšanai ir izmantota kvalitatīvā pētniecības metode –gadījuma izpēte (case study). Pētījumā ir analizēts sabiedrisko attiecību darbs Siguldas novada teritorijas plānojuma izstrādes procesa laikā, sadarbojoties Siguldas novada domei un SIA „Metrum”. Pētījuma rezultātā ir pierādīta hipotēze, ka sabiedrisko attiecību darbs pašvaldības teritorijas plānojuma izstrādes procesā, kas veiktas pašvaldībai un privātam uzņēmumam sadarbojoties saskaņā ar publiskās – privātās partnerības modeli, ir efektīvs sabiedrības informēšanas un uz saprašanos balstītu publiskās līdzdalības tiesību realizācijas risinājums. Atslēgas vārdi: publiskā – privātā partnerība, sabiedriskās attiecības, Rolands Burkarts, komunikatīva rīcība, saprašanās, Siguldas novada dome, SIA „Metrum”.en_US
dc.description.abstractSUMMARY The aim of this research is to find out how efficient is use of public-private partnership in public relations where local government and a private company cooperate, and evaluate feedback aspects as government and business work together to achieve common targes with communication process. A quantitative reasearch method – case study – is used to achieve the aim of the research. The research evaluates public relations activities during Sigulda region territorial planning process through cooperation of Sigulda regional government and Metrum, Ltd. The research results confirm hypothesis that public relations activities during the territorial planning process through cooperation of local government and business entity on the basis of public-private partnership model, is an efficient way for delivering information to society and to achieve society participation in order to obtain solutions based on mutual understanding. Keywords: public-private partnership, public relations, Roland Burkart, communication activity, mutual understanding, Sigulda regional government, Metrum Ltd.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedrisko attiecību darbs pašvaldības teritorijas plānojuma izstrādē: Siguldas novada domes un SIA Metrum partnerības gadījumsen_US
dc.title.alternativePublic Relations Activities Related to District Territorial Planning: a Case Study of Partnership of Sigulda Region Local Government and SIA Metrumen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record