Show simple item record

dc.contributor.advisorMūze, Baibaen_US
dc.contributor.authorPelcere, Ērikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:19Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:19Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31201en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22637
dc.description.abstractBakalaura darbā izvēlētais pētījuma virziens ir veltīts lietotāju vērtējuma analīzei par automatizāciju Bauskas Centrālajā bibliotēkā. Automatizācijas rezultātā Bauskas Centrālajā bibliotēkā tiek radītas jaunas iespējas lietotāju apkalpošanā. Tiek pētīta problēma, vai lietotāji izmanto bibliotēkas jaunos produktus un pakalpojumus, vai viľi ir gatavi to darīt, kā pakalpojumi ietekmē lietotāju apmierinātību un kādi pakalpojumi bibliotēkā vēl būtu nepieciešami. Pētījuma mērķis ir pētīt un analizēt lietotāju apmierinātību ar Bauskas Centrālās bibliotēkas pakalpojumiem, kas radušies automatizācijas rezultātā. Pētījuma dati liecina, automatizācijas procesā izveidotie jaunie produkti un pakalpojumi kopumā apmierina lietotāju informacionālās vajadzības. Pētījumā noskaidrojās, ka lietotāji neizmanto visas tehnoloģiju sniegtās priekšrocības. Atslēgvārdi: Automatizācija, datubāze, pakalpojumi, resursi.en_US
dc.description.abstractThe chosen investigation method in bachelor paper has been devoted to analyze of users about automation in Bauska Central library. New possibilities have been created in the service of users based on result of automation in Bauska Central library. The problem has been investigated weather users use library new products and services, weather they are ready to do it, as services influence users’ satisfaction and what services would be necessary in library. The aim of investigation is to investigate and analyze users’ satisfaction with services of Bauska Central library, what has been appeared in result of automation. The results of investigation show that established new products and services in automation process overall users’ information needs are satisfied. Based on results of investigation, I conclude that users don’t use all given privileges of technologies. Keywords: Automation, database, services, resources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAutomatizācija Bauskas Centrālajā bibliotēkā lietotāja skatījumāen_US
dc.title.alternativeAutomation in the Bauska Central Library From User Viewpointen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record