Show simple item record

dc.contributor.advisorBrikše, Intaen_US
dc.contributor.authorVilde, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:20Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32268en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22644
dc.description.abstractBakalaura darbā “Portālu – “calis.lv”, “mammam.lv”, “maminuklubs.lv” auditorijas lietošanas motīvi” pētīta lietotāju motivācija attiecībā uz trim Latvijas tematiskiem vecāku portāliem. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un pētnieciskās. Teorētiskā daļā apskatīts portālu koncepts, auditorijas raksturojums, mediju lietošanas un apmierinājuma teorija, sociāli kognitīvā teorija. Izmantojot kontentanalīzi, veikta tematisko portālu vispārīgā un piedāvāto tematisko rubriku – salīdzinošā analīze. Lai noskaidrotu auditorijas lietošanas motīvus, tika izmantota kvantitatīvā pētniecības metode – anketēšana. Ar daļēji strukturētās intervijas metodi, noskaidrota lietotāju motivācija. Darba noslēgumā tiek secināts, kādi ir portālu “calis.lv”, “mammam.lv”, “maminuklubs.lv” galvenie auditorijas lietošanas motīvi, kā arī lietošanas motīvu skaidrojums no sociāli kognitīvās teorijas aspekta. Atslēgvārdi: tematiskie portāli, sociālais medijs, sociālie tīkli, motīvien_US
dc.description.abstractIn the Bachelor’s thesis “Users reasons for using portals “calis.lv”, “mammam.lv”, “maminuklubs.lv” user’s motivation” in three Latvian thematical portals for parents was studied. The Bachelor’s thesis consists of three parts – theoretical, methodological and analytical part. In theoretical part portal concept, user’s description, media use and gratification theory, social cognitive theory are analyzed. Content analysis and comparative analysis of thematic portals in general and the proposed thematic section was performed. To find the reasons for usage, was used a quantitative research method - survey. With the help of semi-structured interview method was clarified the motivation of users. At the end of the work were found the main users usage motives for the portals "calis.lv", "mammam.lv", "maminuklubs.lv", as well as the explanation of usage on the grounds of social cognitive theory perspective. Key words: portals, social media, social networks, motivesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePortālu - "calis.lv", "mammam.lv", "maminuklubs.lv" auditorijas lietošanas motīvien_US
dc.title.alternativePortal - "calis.lv", "mammam.lv", "maminuklubs.lv" audience use motiveen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record