Show simple item record

dc.contributor.advisorPakalna, Dainaen_US
dc.contributor.authorGrīnberga, Marutaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:21Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:21Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33306en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22649
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis- iepazīties ar stāstu stāstīšanas pasākumu norisi Latvijā, ar UNESCO LNK projektu „Stāstu laiks bibliotēkās,” ar iniciatīvu „Stāstu bibliotēkas”, apzināt stāstu stāstīšanas nozīmi iniciatīvā iesaistījušos bibliotēku tīkla „Stāstu bibliotēkas” vidē. Darbā sniegts ieskats par stāstu stāstīšanas attīstību pasaulē un Latvijā. Bakalaura darba teorētiskajā daļā veikta literatūras izpēte. Bakalaura darba pētniecības mērķi: apzināt stāstu stāstīšanas pasākumu rīkošanu bibliotēkās tagadnē un nākotnē. Darba praktiskajā daļā izmantotas vairākas datu vākšanas un analīzes metodes - kontentanalīze, anketēšana un intervēšana. Bakalaura darbā izvirzīta hipotēze- stāstu stāstīšanas pasākumi, kas notiek tīkla „Stāstu bibliotēkas” bibliotēkās pagaidām vēl ir maz populāri sabiedrībā. Atslēgvārdi: stāstu stāstīšana, stāstnieks, stāsts un tradīcija.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor’s paper is to acquaint with the course of story-telling events in Latvia, the UNESCO Latvia National Commission’s project “Story-telling time in libraries”, the “Story libraries” initiative, as well as to identify the significance of story-telling in the environment of the “Story libraries” network that unites libraries involved in the initiative. The Paper provides an insight into the development of story-telling in the world and in Latvia. The theoretical part of the Paper includes literature research. The research objectives of the Bachelor’s Paper: to familiarise with the organisation of story-telling events in libraries now and in the past. In the practical part of the Paper qualitative research methods, namely, surveys and interviews are used. The hypothesis put forward in the Bachelor's paper: story-telling events taking place in the “Story libraries” network are not very popular among the public. Key words: story-telling, story-teller, story, tradition.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBibliotēkzinātneen_US
dc.titleUNESCO- Latvijas Nacionālās komisijas iniciatīva "Stāstu bibliotēkas"en_US
dc.title.alternativeUNESCO's- Latvian National Commission initiative "Story library"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record