Show simple item record

dc.contributor.advisorTjarve, Rolandsen_US
dc.contributor.authorEzerlīce, Montaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:21Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:21Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33974en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22654
dc.description.abstractDarbā, kura nosaukums ir „Viedokļu līderu loma un ietekme sociālajos tīklos. 2013. gada Dziesmu svētku un pašvaldību vēlēšanu gadījuma piemērs”, tiek aplūkotas viedokļu līderu iezīmes, kuras balstās uz teoriju, kā arī pētījuma gaitā noskaidrots – vai interneta vidē ir viedokļu līderi un, vai tiem piemīt teorijās aplūkotās līderu iezīmes, kā arī tiek noskaidrots tas, kāda ir sabiedrības attieksme pret viedokļu līderiem un kādiem tiem būtu jābūt. Pētījuma teorētiskais pamats ir M. Vēbera harizmas teorija, kā arī Dž. Kellija personisko konstruktu teorija. Vadoties pēc abām teorijām, tiek izstrādāts pētījums, kura pamatā ir gan kvalitatīvās, gan kvantitatīvās pētījuma metodes. Pētījuma gaitā tiek analizēti dažādi raksti, kā ari izveidota elektroniskā aptauja, lai uzzinātu indivīdu viedokli par interesējošo tēmu. Atslēgvārdi: internets, mediji, sabiedrība, viedoklis, līderis, sociālie tīkli, diskusijaen_US
dc.description.abstractThe Thesis named „Opinion leaders’ role and impact in social networks: Case study of The Latvian Song Festival and self-goverment election of 2013”. Deals with theoretical characteristics of opinion leaders, and it was examined during this study whether there are opinion leaders in the internet environment and whether they have the characteristics of leaders described in relevant theories and also clarified that what is the public attitude towards opinion leaders and what they should be. The theoretical basis of the study is the Theory of Charisma of M. Weber, as well as the Theory of Personal Constructs of G. Kelly. The study follows both these theories and is based on both qualitative and quantitative study methods. During the research, analyzed the various works, as well as set up an electronic survey to find out the opinions of the individuals. Key words: internet, media, society, opinion, leader, social networks, discussion.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleViedokļu līderu loma un ietekme sociālajos tīklos: 2013. gada Dziesmu svētku un pašvaldību vēlēšanu gadījuma piemērsen_US
dc.title.alternativeOpinion leaders' role and impact in social networks: Case study of The Latvian Song Festival and self-government election of 2013en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record