Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Informācijas pārvaldības bakalaura studiju programmas akadēmiskās prakses vērtējums
Author
Kārkliņa, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Gerkena, Vineta
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Informācijas pārvaldības bakalaura studiju programmas akadēmiskās prakses vērtējums” tiek pētīta kursa „Akadēmiskā prakse (informācijas organizācija bibliotēkās)” saturs, organizācija un norise. Bakalaura darbā pētītā problēmsituācija ir saistīta ar to, ka dažādu apstākļu dēļ, studentiem varētu būt negatīva attieksme pret akadēmisko praksi vai tās piedāvātajām iespējām. Pētījuma mērķis ir apzināt studentu un darba devēju viedokļus par akadēmisko praksi, iegūt tās novērtējumu un izpētīt faktorus, kuri ietekmē studentu attieksmi. Bakalaura darbā tika izmantota aksioloģija jeb vērtību teorija, tika noskaidrots attieksmes jēdziens un attieksmju funkcijas un tika apskatītas attieksmju teorijas. Bakalaura darbam nepieciešamo datu iegūšanai tika izmantotas divas aptaujas metodes – anketēšana un intervija. Bachelor thesis "Latvian University Faculty of Social Science Information Management bachelor's program of academic practice evaluation" examines the course "Academic Practice (information organization in libraries)" content, organization and process. Undergraduate work studied problem situation is due to the fact that due to various circumstances, students may have a negative attitude towards academic practices or offers. The study aims to identify the students' and employers' views on academic practice to get the assessment and to explore the factors affecting students' attitudes. In Bachelor thesis was used axiology or value theory, showed treatment concept and function of attitudes and attitudes were examined theories. The required data for Bachelor thesis was gathered by two survey methods - questionnaires and interview.