Reklāmas kritikas vortāla www.badad.lv loma un funkcijas Latvijas reklāmas vidē
Author
Mekša, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir ,,Reklāmas kritikas vortāla www.badad.lv loma un funkcijas Latvijas reklāmas vidē”. Darba mērķis ir definēt lomu un funkcijas, ko Latvijas reklāmas vidē pilda vortāls www.badad.lv. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā – teorētiskajā daļā tiek aplūkota teorija par labu un efektīvu reklāmu, par reklāmas kritiku, internetu, kā arī aprakstīti reklāmu regulējošie spēki Latvijā un pētījuma veikšanai izmantotās metodes. Savukārt, darba otrajā – empīriskajā – daļā tiek apzināta reklāmas kopējā situācija Latvijā un ar intervijās un anketēšanā iegūto datu palīdzību analizēts reklāmas kritikas vortāls www.badad.lv.
Darbā izvirzītā hipotēze - reklāmas kritikas vortāls www.badad.lv ir neoficiāls reklāmas kvalitāti regulējošs spēks Latvijas reklāmas vidē – pierādījās daļēji.
Atslēgvārdi: laba un efektīva reklāma, interaktivitāte, reklāmas kritika, Latvijas reklāmas vide. The title of the bachelor paper is ,,The Role and Functions of the Vortal of Critics of Advertising www.badad.lv in the Environment of Advertising in Latvia”. The aim of the paper is to define the role and functions that vortal of critics www.badad.lv function in the advertising environment in Latvia. The bachelor paper consists of two parts. The literature about good and effective advertising, criticism of advertising, internet, the institutions of advertising regulation in Latvia un methodology used in the research are being analysed in the first – theoretical – part of the paper. The second – empirical – part represents the situation of advertising industry in Latvia and with the gathered data from interviews and inquiries analyses the vortal of critics www.badad.lv.
The hypothesis set on the beginning of the research – ,,The vortal of critics of advertising www.badad.lv is an non-official self-regulating power of advertising in the environment of advertising in Latvia” was proven partly.
Keywords: good and effective advertising, interactivity, critics of advertising, the environment of advertising in Latvia.