Auditorijas attieksme pret AS "Latvenergo" zīmola maiņu
Author
Jemeļjanova, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir „Auditorijas attieksme pret AS „Latvenergo” zīmola maiņu”, kura mērķis ir noskaidrot: vai auditorija ir pamanījusi Latvenergo zīmola maiņu, tādā veidā uzzinot, vai komunikācija ir bijusi sekmīga un kāda ir tās attieksme pret pārradīto zīmolu
Darbā ir aplūkota teorija par zīmolu, zīmola maiņas stratēģiju, komunikāciju zīmola maiņas gadījumā un mērķauditoriju. Darba pētījums tiek veikts ar divu pētniecību metožu palīdzību – interviju un aptauju.
Ir izvirzīta darba hipotēze, kas pētījumā tika pierādīta: „AS „Latvenergo” zīmola maiņas komunikācija nav bijusi veiksmīga un auditorija nav saņēmusi kvalitatīvu informāciju par zīmola maiņas iemesliem.”
Atslēgvārdi: zīmols, zīmola maiņa, zīmola maiņas komunikācija, mērķauditorija The aim of this study „The attitude of target audience against "Latvenergo" re-branding” is to find out if the audience has noticed Latvenergo re-branding thus to ascertain if the communication has been successful and what are the attitudes of the target audience against the brand.
The theoretical base of this study is about brand, strategy of re-branding, and communication strategy of re-branding and target audience. The research methods used in the study are interview and survey.
During the study hypothesis was posed proved: “”Latvenergo” communication strategy of re-branding has been unsuccessful and target audience has not received qualitative information about purposes of re-branding.
Key words: brand, re-branding, communication strategy of re-branding, target audience