Show simple item record

dc.contributor.advisorBāra, Dainaen_US
dc.contributor.authorRza-Zade, Tamāraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:28Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:28Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38685en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22703
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Politiskas mārketings prezidenta vēlēšanās Krievijā”. Darba mērķis ir politiskā mārketinga analīze 1996. un 2000. gada Krievijas prezidenta vēlēšanu kampaņās, kā politiska mārketinga mehānismi tiek pielietoti tieši Krievijas prezidentu vēlēšanās. Darba ir arī aplūkoti politiska mārketinga un politiskas reklāmas attīstības analīze un to apskate prezidenta priekšvēlēšanu kampaņās. Bakalaura darba izstrādes gaitā tiek izvirzīti sekojošie mērķi- aplūkot politiska mārketinga teorētiskos un praktiskos aspektus un mehānismus, apskatīt masu mediju lomu politiskā mārketingā un tēla veidošanā. Darba tiek aplūkots un izanalizēts Borisa Jeļcina un Vladimira Putina tēls, kā arī aplūkoti politiska mārketinga mehānismi kas tiek pielietoti gan līderu tēla veidošanas.en_US
dc.description.abstractBachelor’s thesis theme is „Political marketing presidential elections in Russian Federation”. Aim of work is an analysis of political marketing in 1996 and 2000 years in Russian president’s election campaigns. During the bachelor thesis author analyzed Russian president elections and political marketing mechanisms what was used in president’s pre elections campaigns. The main aim of work is to examine the theoretical aspects and mechanisms of a political marketing what are used in presidents elections in Russia. In frames of a work also was necessary to examine a concept of political marketing and find the difference between political marketing and political advertisement and management.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)en_US
dc.titlePolitiskais mārketings prezidenta vēlēšanās Krievijāen_US
dc.title.alternativePolitical marketing prezidental elections Russian Federationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record