• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Okarte" reklāmas kampaņas "Onedēļa" komunikācija internetā 2013. gadā

Thumbnail
View/Open
309-39006-Volonts_Kaspars_kv10085.pdf (1.465Mb)
Author
Volonts, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “"Okarte" reklāmas kampaņa "Onedēļa" komunikācija internetā 2013. gadā”. Tēma par zīmola komunikāciju interneta vidē ir aktuāla, jo interneta lietotāju skaits Latvijā aug katru gadu. Latvijā strādājošiem zīmoliem arvien biežāk jāsaskarās ar savu mērķauditoriju, izmantojot internetu. Bakalaura darba pētījuma mērķis ir izpētīt kā “Latvijas Mobilā Telefona” priekšapmaksas kartes “Okarte” zīmols komunicē savu tēlu un reklāmas kampaņu interneta vidē 2013.gadā. Šajā pētījumā tiek apskatīti teorētiskie materiāli par sociālo tīklu uzbūvi, interneta attīstību, digitālajiem medijiem. Bakalaura darba pētījumā tiek izmantotas anketēšanas, intervēšanas un datu analīzes metodes Atslēgas vārdi: Digitālie mediji, telekomunikācijas, zīmols, jauniešu auditorija, digitālais mārketings
 
The theme of the bachelor's thesis is “"Okarte" advertising campaign "Onedēļa" online communication in 2013”. Topic of brand communication in Internet environment currently is very important because number of Internet users in Latvia increases each year. Brands in Latvia have to come into contact with their audience in Internet environment more often than ever before. The purpose of this study is explore how the image and the advertising campaign of brand „Okarte” – a LMT prepaid card – is communicated via Internet in 2013. Topics discussed in theoretical material of this study are structure of social networks, development of the Internet and digital media. Methods used in the study include surveys, interviews and methods of data analysis. Keywords: Digital Media, telecommunications, brand, youth audience, digital marketing
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22708
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV