Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorAbalmasova, Marijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:33Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:33Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43423en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22754
dc.description.abstractŠī darba tēma ir patēriņa kultūras reprezentācija studentu fotoattēlos Facebook.com, bet pētījuma problēmjautājums ir patēriņa kultūras reprezentācijas tendences RTU un LU studentu fotogrāfijās Facebook.com. Mērķis ir noskaidrot, RTU vai LU ir biežāk sastopamas patēriņa kultūras izpausmes Facebook.com izvietotajās fotogrāfijās, klasificēt tos kvantitatīvi un definēt, vai patēriņa kultūras reprezentācija Facebook.com ir apzināta. Datu iegūšanas metodes ir kvantitatīvā kontentanalīze un daļēji strukturētā intervija. Pētījuma rezultāti rāda, ka studenti aktīvi un pārsvarā apzināti pauž patēriņa kultūras pazīmes. Atšķirības starp analizētājām RTU un LU studentu fotogrāfijām nav būtiskas. Atslēgvārdi: patēriņa kultūra, sociālais tīkls, reprezentācija, augstskolas students, komunikācija, profils, fotogrāfijaen_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor’s research is the representation of culture of consumerism in the students photos' on Facebook.com, the problem is the tendences of consumerism’s culture representation in the LU and RTU students’ photos’ on Facebook.com. The objective is to define in which university consumerism’s culture’s manifestations on photos are represented more often, to classify it quantitatively, to define if the representation was conscious. Quantitative research and semi-structured interview are used for data collection. The results: students actively and mostly consciously represent consumerism’s culture’s manifestations. The differencies between representatives of RTU and LU aren’t significant. Keywords: Culture of consumerism, social network, representation, students of university, communication, profile, photoen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePatēriņa kultūras reprezentācija studentu fotoattēlos “facebook.com”en_US
dc.title.alternativeThe representation of culture of consumerism in the students photos` on “facebook.com”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record