Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorLase, Agateen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:34Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43878en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22762
dc.description.abstractBakalaura darbs ar nosaukumu „Latvijas modes zīmolu komunikācija sociālajos medijos: „QooQoo”, „ZIB”, „Žagata” piemēri” izstrādāts ar mērķi noskaidrot Latvijas modes zīmolu komunikācijas paradumus sociālajos tīklos, kā arī tās nozīmi. Bakalaura darba ietvaros kā atbalsts pētījumam ir veikta teorētisko nostādņu apkopošana. Darba teorijā apskatīti jēdzieni – zīmols, integrētā mārketinga komunikācija un sociālie mediji. Bakalaura darba metodoloģijā apskatītas metodes – kvalitatīvā kontentanalīze, fokusa grupas diskusija un intervija. Darbā veikta gadījumu analīze, kurā izpētīti zīmolu „QooQoo”, „ZIB” un „Žagata” gadījumi. Darba empīriskajā daļā veikts iegūto datu kopsavilkums, bet darba beigās izdarīti secinājumi. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā, empīriskā daļa un secinājumi nobeigumā. Bakalaura darba rezultātos secināts, ka Latvijas modes zīmolu komunikācijas paradumi nav vienādi, bet tie ir līdzīgi un komunikācija sociālajos medijos šiem zīmoliem ir ļoti svarīga. Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, sociālie mediji, zīmols, Latvijas mode, „QooQoo”, „ZIB”, „Žagata”en_US
dc.description.abstractThesis is titled “Communication of Latvian fashion brands in social media: "QooQoo", "ZIB", "Žagata" cases” and was developed with the aim to find out communication habits of Latvian Fashion Brands and the importance of social media communication in Latvian fashion brands. Within the framework of this thesis a theoretical base was made to support the research. In the theoretical part, the topics that are being discussed are: brand, integrated marketing communication and social media. In the methodology part of the thesis the discussed topics include the following: qualitative content analysis, focus group discussion and interview. In the framework of thesis a case study was made, in which the cases studied were of Latvian Brands namely, “QooQoo”, “ZIB” and “Žagata”. In the empirical part of the thesis, a summary of the obtained data is given in detail. At the end of the thesis conclusions were made. The structure of thesis is formed of theoretical part, methodology, empirical part and conclusions in the end. Findings of thesis show that communication habits in social media for Latvian fashion brands are not the same, but they are alike. Communication in social media for Latvian fashion brands is very important. Key words: integrated marketing communication, social media, brand, Latvia’s fashion, “QooQoo”, “ZIB”, “Žagata”en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas modes zīmolu komunikācija sociālajos medijos: „QooQoo”, „ZIB”, „Žagata” piemērien_US
dc.title.alternativeCommunication of Latvian fashion brands in social media: "QooQoo", "ZIB", "Žagata" casesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record