Pašvaldības uzņēmuma "Rīgas Satiksme" komunikācija sociālajos medijos
Автор
Rika, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba nosaukums ir „Pašvaldības uzņēmuma Rīgas Satiksme komunikācija sociālajos medijos”.
Pētījuma galvenais mērķis ir noskaidrot, atbilstoši kādam Dž. Gruniga komunikācijas modelim tiek veidota Rīgas Satiksmes komunikācija sociālajos medijos.
Teorētiskais pamatojumu veido nodaļas par sociālajiem medijiem un to veidiem, sabiedriskajām attiecībām un Dž. Gruniga komunikācijas modeļiem.
Empīriskajā daļa tiek veikta kvalitatīvā kontentanalīze, kur tiek veikta uzņēmuma satura analīze tādos sociālajos medijos kā Faceboook.com, Twitter.com un Draugiem.lv. Ir iekļautas vairākas ekspertu intervijas ar Rīgas Satiksmes, sociālo mediju un citu pašvaldību uzņēmumu sabiedrisko attiecību ekspertiem.
Atslēgvārdi: sociālie mediji, sabiedriskās attiecības, Rīgas Satiksme, Dž. Grunigs Title of my bachelor thesis is „Municipal company Rīgas Satiksme communication in social media”.
The aim of the research is to find out according by which James Grunig public relations communication model Rīgas Satiksme communicates through social media.
Theoretical background consists of chapters about social media and its different forms, public relations and James Grunig communication models.
In empirical part, qualitative content analysis is accomplished, wherein companies content analysis is performed in such social media as Facebook.com, Twitter.com and Draugiem.lv. This bachelor work also contains several interviews with proficients from Rīgas Satiksme, social media as well as other municipal companies public relations experts.
Key words: social media, public relations, Rīgas Satiksme, James Grunig