Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorLūse, Everitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:36Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:36Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44537en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22777
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Latvijas sabiedrisko attiecību speciālistu profesionalitāte: darba devēju sniegtais novērtējums un pašvērtējums (2014)”. Darbā izvirzītā problēma ir, vai un kā sabiedrisko attiecību speciālistam piemītošās zināšanas un prasmes ietekmē šī speciālista profesionalitātes pašvērtējumu un darba devēju sniegto novērtējumu. Maģistra darba teorētiskajā daļā aplūkota Dž. Gruniga izstrādātā lieliskuma teorija sabiedriskajās attiecībās, sabiedrisko attiecību speciālistu lomas un Dž. Gruniga četri ideāli tipiskie sabiedrisko attiecību kā komunikācijas procesa modeļi. Pētījumā izmantotas: gadījuma studijas, daļēji strukturētās intervijas un kvalitatīvā kontentanalīze. Pētījuma rezultātā tiek secināts, ka sabiedrisko attiecību speciālista pašvērtējumu un darba devēju sniegto novērtējumu ietekmē ne tikai sabiedrisko attiecību speciālistam piemītošās zināšanas un prasmes, bet arī pieredze un sadarbība ar citiem kolēģiem. Tostarp atšķiras kritēriji, kā savu pašvērtējumu veic sabiedrisko attiecību speciālisti un kā šo novērtējumu sniedz darba devējs. Atslēgas vārdi: lieliskums sabiedriskajās attiecībās, sabiedrisko attiecību speciālists, profesionalitāte, zināšanas, prasmesen_US
dc.description.abstractThe theme of the master thesis is „Professionalism of Public Relations specialists in Latvia: Employers' assessment and self-evaluation (2014)”. The problem of the master thesis is whether and how knowledge and skills of public relations specialists affects self-evaluation and employers’ assessment of public relations specialists professionalism. Theoretically has been viewed exellence in public relations, role of public relations specialists and Grunig’s four models of public relations. Methodology consists of case studies, partially structured interviews and qualitative content analyse. It was concluded that not only the knowledge and skills affects self-evaluation and employers’ assessment but also experience and cooperation with other specialists. Also there is a difference in criteria which public relations specialists and employers’ use to evaluate professionalism. Key words: exellence in public relations, public relations specialist, professionalism, knowledge, skillsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas sabiedrisko attiecību speciālistu profesionalitāte: darba devēju sniegtais novērtējums un pašvērtējums (2014)en_US
dc.title.alternativeProfessionalism of Public Relations specialists in Latvia: Employers' assessment and self-evaluation (2014)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record