SIA "BITE Latvija" tēls skolēnu un studentu mērķa publikā (2008)
Author
Lietaviete, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “SIA “BITE Latvija” tēls skolēnu un studentu mērķa publikās (2008)”. Galvenā pētījuma problēma: noskaidrot kāds ir SIA “BITE Latvija” reālais tēls, izmantojot mērķa publiku (vidējā, vecākā vecuma skolēnu un studentu) anketu rezultātus un pastāvošo tēlu, pamatojoties uz SIA “BITE Latvija” darbinieku intervijām. Lai izpētītu problēmu, tika izvirzīts darba mērķis: noskaidrot SIA „Bite Latvija” tēlu skolēnu (vidējā un vecākā vecuma) un studentu mērķa publikās.
Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā aplūkota teorija par tirgvedību, tirgvedības kompleksu, mērķa patērētāju grupām, integrēto tirgvedības komunikāciju, sabiedriskajām attiecībām, sabiedriskajām attiecībām un SA mērķa publikām, SA tirgvedības komunikācijas kompleksā, kā arī teorija par tēlu, Klausa Mertena tēla koncepcija, konstruktīvisms un „realitāte”, tēla funkcijas, sabiedriskās attiecības un tēls, korporatīvais tēls un korporatīvā identitāte, un pētījuma metodoloģija: intervija, aptauja.
Darba noslēgumā tika secināts, ka, salīdzinot SIA „BITE Latvija” tēlu 3 mērķa auditorijās, vispozitīvākais tēls ir studentu auditorijā, bet vidējā un vecākā vecuma skolēnu auditorijā atsevišķos jautājumos viedokļi ir diametrāli pretēji, un uzņēmuma tēls ir mazāk pozitīvs, nekā studentu auditorijā.
Darba teorētiskā daļa ir 24 lpp., empīriskā – 33 lpp. Pievienoti 6 pielikumi, 29 tabulas, 18 attēli.
Atslēgvārdi: SIA „BITE Latvija”, tēls, skolēnu (vidējā un vecākā vecuma) un studentu mērķa publikas, sabiedriskās attiecības, tirgvedība un integrētā tirgvedības komunikācija. The theme of term paper is "The image of Ltd "BITE Latvia" in school children and students` target publics (2008)". The main research problem: to ascertain what is the real image of Ltd “BITE Latvia” under target publics` (graders, high school students and students`) questionnaire results and exising image to repose on Ltd “BITE Latvia” employees` interviews. The objective of the paper: to ascertain the image of Ltd “BITE Latvia” in school children and students` target publics.
The paper consists of two parts – theoretical and empirical. In the theoretical part there is theory about marketing, marketing mix, target groups, integrated marketing communication, public relations, PR and its target publics, PR in integrated marketing communication, image, K. Merten image theory, constructivism and “reality”, image functions, PR and image, corporate image and corporate identity, and methodology: interview and questionnaire.
In the final part or the paper it was concluded that comparing the image in the graders, high school students and students` target publics, the most positive image of the Ltd “BITE Latvia” was in students` public.
There are 24 pages in the theoretic part, 33 page in the empirical part, 6 attachments, 29 tables, 18 pictures.
The key words: Ltd “BITE Latvia”, image, school children and students` target publics, public relations, marketing and integrated marketing communication.