"Europa Club Casino" zīmola virzība: sabiedrisko attiecību aktivitāšu un mediju analīze
Autor
Anaite, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „”Europa Club Casino” zīmola virzība: sabiedrisko attiecību aktivitāšu un mediju analīze”. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt kazino "Europa Club Casino" sabiedrisko attiecību darbu 2007. gadā un tā ietekmi zīmola virzīšanā. Pētījuma problēma – jauna, tikko tirgū ienākuša zīmola virzība ierobežotas un problemātiskas komunikācijas apstākļos. Darba teorētiskajā daļā aplūkots zīmols un tā virzības teorētiskā pieeja, konkrēti aplūkojot sabiedrisko attiecību darba nozīmi un kazino komunikācijas problēmas. Analītiskajā daļā izpētītas "Europa Club Casino" sabiedrisko attiecību aktivitātes, analizēti aktivitāšu rezultāti un atspoguļojums masu medijos. Kā pētniecības metodes izmantotas teksta kontentanalīze un daļēji strukturētās intervijas.
ATSLĒGVĀRDI: azartspēles, masu mediji, publicitāte, zīmols, zīmola virzīšana. Theme of this graduation work is „”Europa Club Casino” Brand Promotion: Public Relations Activities and Media Analysis”. Objective is to look into public relations activities of „Europa Club Casino” during 2007 and their influence to promotion of casinos’ brand. Issue of the research is how to promote a brand, which has just come into the market and faces several restrictions and communication problems. In theoretical part there are discussed brand and theory of brand promotion taking notice to public relations and communication problems of casino and gambling industry. Analytic part includes research of public relations activities of casino, research of results of those activities and media coverage. Research methods are content analysis and partly structured interviews.
KEYWORDS: gambling, mass media, publicity, brand, brand promotion.