Show simple item record

dc.contributor.authorSiliņš, Viestursen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:22:43Z
dc.date.available2015-03-24T08:22:43Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16202en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22992
dc.description.abstractDarbā “Programmēšanas spēle “PyDrone”” ir dokumentēta atvērtā koda programmas PyDrone izstrāde. PyDrone ir programmēšanas spēle, kas paredzēta izklaidei un izglītošanai, spēles veidā iepazīstinot cilvēkus ar programmēšanu. Programma izstrādāta, izmantojot Python programmēšanas valodu. Programma izstrādāta, izmantojot spējo metodiku programmizstrādes principus. Atslēgvārdi: Python, spējās metodikas, programmēšanas spēle.en_US
dc.description.abstractThis paper “Programming game “PyDrone”” documents development of a open source software PyDrone. PyDrone is a programming game with purpose to entertain and to educate by introducing people to programming by means of a game. The software was developed using the Python programming language. The software is developed using principles of Agile methodologies. Keywords: Python, Agile methodologies, programming game.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleProgrammēšanas spēle "PyDrone"en_US
dc.title.alternativeProgramming game "PyDrone"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record