dc.contributor.advisor | Bārzdiņš, Guntis | en_US |
dc.contributor.author | Vītols, Jānis | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:22:47Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:22:47Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 20332 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23021 | |
dc.description.abstract | Informācijas ievākšana par LEGO NXT robota komplektu un programmas realizācija, ar kuras palīdzību robots izpēta telpas ģeometriju. Telpas ģeometrijas izpētei realizēts informācijas nodošanas protokols, ar kura palīdzību notiek informācijas apmaiņa starp datoru un LEGO NXT izveidoto robotu. Saņemtā informācija no robota tiek attēlota grafiski uz datora ekrāna.
Darba autors: Jānis Vītols.
Zinātniskais vadītājs: profesors Dr. dat. Guntis Bārzdiņš.
Darba apjoms: 44 lappuses, 1 tabula, 45 attēli, 26 avoti un 4 pielikumi.
Atslēgas vārdi: lego, nxt, lejos, nxj, robots, telpas, ģeometrijas, izpēte. | en_US |
dc.description.abstract | Area geometry exploration by means of a robot.
Information gathering about LEGO NXT robot set and program realisation in which robot explore area geometry. For area exploration has been realised information sending protocol with which establishes connection between computer and created NXT robot. Received information from robot is graphically represented on computers screen.
Work author: Jānis Vītols.
Scientific supervisor: professor Dr. dat. Guntis Bārzdiņš.
Amount of work: 44 pages, 1 table, 45 pictures, 26 literary sources and 4 appendixes.
Keywords: lego, nxt, lejos, nxj, robot, area, geometry, exploration. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Datorzinātne | en_US |
dc.title | Telpas ģeometrijas izpēte ar robota palīdzību | en_US |
dc.title.alternative | Area geometry exploration by means of a robot | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |