Veiktspējas uzlabošana informācijas sistēmās ar daudzlīmeņu arhitektūru
Autor
Ošiņš, Augusts
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Inkins, Dainis
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Programmatūras izplatība mūsdienās ļoti strauji aug, tā tiek pielietota visdažādākajiem mērķiem, no izklaides līdz finanšu un ražošanas pārvaldīšanu. Izmantojot informācijas sistēmas darījumprocesos, tiek sagaidīts, ka tā atvieglos un paātrinās veicamos darbus. Šī iemesla dēļ ir svarīgi, lai izstrādātās sistēmas būtu ātrdarbīgas.
Darbā apskatītas informāciju sistēmu arhitektūras, to ātrdarbības problēmas un metodes, kā šīs problēmas novērtēt un risināt. Izmantojot iegūto informāciju izvēlēta Metode R, ar kuru veikts KAVIS (Klienti attiecību vadības informācijas sistēma) sistēmas novērtējums un ātrdarbības uzlabošanas pasākumi. Pēc labojumu veikšanas, novērtēta Metodes R efektivitāte un piemērotība sistēmas ātrdarbības noteikšanai. The prevalence of software is increasing quickly, it is use for many different purposes from entertainment to finance and manufacturing management. When using software in business it is expected that it will facilitate and expedite the process. As a result it is important that the developed systems have good performance.
This work evaluates different information system architectures, their performance issues and methods of evaluating and solving the issues. Method R was chosen in order to evaluate KAVIS (client relation management information system) system’s performance and enact improvements. After improving KAVIS system’s performance, the effectiveness and suitability of Method R was evaluated.