Show simple item record

dc.contributor.advisorNiedrītis, Jānis Ēriksen_US
dc.contributor.authorBegičeva, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:15Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:15Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11831en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23191
dc.description.abstractMaģistra darbā galvenā uzmanība ir pievērsta cilvēkresursu vadīšanas darbību izpētei un pilnveidošanai. Tiek novērtēta situācija tirgū, uzņēmuma pašreizējais stāvoklis un konkurences priekšrocības, veikta darbinieku un klientu testēšana. Maģistra darba mērķis ir pilnveidot cilvēkresursu vadīšanas stratēģiju SIA „Tipogrāfija Upīte”, veikt darbinieku un klientu testēšanu un novērtēšanu, izveidot priekšlikumus pilnveidošanai, balstoties uz pētīšanas rezultātiem. Mērķa realizēšanai izvirzīti vairāki uzdevumi. Maģistra darbu veido 3 nodaļas: 1) Cilvēkresuru vadīšana; 2) Uzņēmuma darbības raksturojums un problēmas; 3) Cilvēkresursu analīze. Secinājumi un priekšlikumi izstrādāti pamatojoties uz uzņēmuma cilvēkresursa vadīšanas pētījumiem un analīzi. Maģistra darbā ir 7 attēli, 7 tabulas un 12 pielikumi. Maģistra darbs sastāv no 115. lpp.en_US
dc.description.abstractThe main attention of the degree work is paid to the investigation and improvement of the function of human resource management. The aim of the work is to evaluate the function of strategy of the human resourse management in SIA „Tipogrāfija Upīte”, to lead questioning, as well as to work out recommendations for improving the situation. There are a number of tasks put forward to realize the aim of the work. The work consists of three parts: 1) The function of the human resource management; 2) The character of activity and problems of SIA „Tipogrāfija Upīte”; 3) The human resources analysis.Conclusions and recommendations are based on the research outcome and analysis of the human resource management and the company’s present situation. The work contains 115 pages, 7 figures, 7 tables, 12 appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlienta lojalitātes vadīšana kā stratēģiskās attīstības būtisks priekšnoteikumsen_US
dc.title.alternativeAdministration of client loyalty as a precondition essention of strategic developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record