Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorArne-Kapče, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:17Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:17Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14696en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23199
dc.description.abstractLīdz ar nekustamā īpašuma krīzes iestāšanos, situācija mārketinga komunikāciju jomā ir būtiski mainījusies. Pirmskrīzes periodā komunikācijai tika atvēlēti ne mazums līdzekļu, neanalizējot – kādu labumu tas varētu sniegt. Reti kurš domāja par rūpīgi izplānotu dažādu mārketinga komunikāciju izmantošanu, izmaksu samazināšanās nolūkā. Pastāv principiāla atšķirība starp mārketingu profesionālā un konkurētspējīgā tirgū un mārketingu tirgus laukuma tirgū. Šobrīd, kad bankas atsākušas aktīvāku hipotekāro kreditēšanu un īpašumu cenu lejupslīde ir stabilizējusies, ir izdevīgākais brīdis, lai iegādātos īpašumu. Tas nozīmē, ka nekustamā īpašuma mārketinga nākotne sākas tagad. Darbā tiek pētīts nozares mārketinga komunikāciju pielietojums, salīdzinot pirmskrīzes, krīzes periodu un šodienu, secinot, ka esošā komunikācija joprojām ir nepārdomāta. Šajā sakarā izstrādāti priekšlikumi, kā efektīvāk runāt ar potenciālo pircēju pašreizējā tirgus situācijā un tuvākā nākotnē. Maģistra darbs sastāv no 114 lapaspusēm, 6 attēliem un 12 tabulām. Darba tapšanā tika izmantoti 40 dažādi literatūras avoti.en_US
dc.description.abstractAs soon as the period of crisis of a private property began, the situation in sphere of marketing communications has essentially changed. During the pre-crisis period on communications many funds were allocated without analyzing “what benefit it will be”. Very few people thought about using of carefully planned marketing communications for the purpose of reduction of expenses. There is a basic difference between marketing in the professional and competitive market and marketing in "the market square as bazaar" market. Now banks have renewed active mortgage crediting and falling of the prices for the properties is stabilised, therefore now is the most favourable moment to secure the property. It means that the future of marketing of the properties begins now. This graduation work investigates the use of marketing communications comparing the pre-crisis period, the period of crisis and the present time and conclusion on basis of research’s results is that the present communications still are unconsidered. Therefore are developed some suggestions how more effectively to speak with the potential buyer in the conditions of the present market and in the near future. Graduation work consists of 114 sheets, 12 tables and 6 illustrations. At preparation of work the data from 40 sources were used.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas nekustamo īpašumu uzņēmumosen_US
dc.title.alternativeMarketing communications in real estate enterprisesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record