• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Elektroniskās komercijas organizēšana Latvijā

Thumbnail
View/Open
303-19399-Gaidukovs_Olegs_og05003.pdf (1.734Mb)
Author
Gaidukovs, Oļegs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba tēma „Elektroniskās komercijas organizēšana Latvijā” izvēlēta, lai veiktu pētījumu par elektroniskās komercijas organizēšanu, balstoties uz Latvijas interneta veikalu darbību, konstatētu priekšrocības un trūkumus šajā jomā, kā arī izstrādātu rekomendācijas interneta veikalu mārketinga darbības pilnveidošanai. Maģistra darba pirmajā nodaļā analizēts: elektroniskās komercijas jēdziens un veidi un elektroniskās komercijas attīstība un to ietekmējošie faktori Latvijā. Otrajā nodaļā veikta interneta veikalu kā elektroniskās komercijas veida darbības analīze. Trešajā nodaļā noskaidroti interneta veikalu virzīšanas pasākumi tīmeklī. Maģistra darbs satur: 115 lpp. (bez pielikumiem), 10 tabulas, 18 attēlus un 14 pielikumus.
 
The topic "E-commerce organization in Latvia” was chosen to carry out a study on e-commerce organization based on the Latvian Internet store operations, to identify strengths and weaknesses in this area and to develop recommendations to improve the operation for an internet store marketing. In the first chapter of Master thesis the e-commerce concept and types of e-commerce system are analyzed. In the second chapter analysis of online shop e-commerce functionality for Latvian online store market are done. The third chapter online store discusses promotion activities in the internet. Master's thesis includes: p.115 (without attachments), 10 tables, 18 pictures and 14 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23216
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV