Show simple item record

dc.contributor.advisorSeimuškāne, Lilitaen_US
dc.contributor.authorLāpsele, Zitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:21Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:21Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20005en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23219
dc.description.abstractAutore maģistra darbā pētīja valsts pārvaldes komunikācijas pozitīvās un negatīvās iezīmes banku krīzes situācijās Latvijā. Autore pētījuma gaitā analizēja zinātnisko literatūru par krīzes komunikāciju, analizēja un salīdzināja valsts pārvaldes komunikāciju bankas „Latvijas Krājbanka” krīzes laikā, veica aptauju par valsts pārvaldes pārstāvju komunikāciju dažādos laikrakstos, televīzijas raidījumos un radio intervijās, veica ekspertu intervijas un analizēja ekspertu viedokļus, kā arī sniedza priekšlikumus valsts pārvaldes komunikācijas pilnveidošanai banku krīzes situācijās. Maģistra darba mērķis bija pētīt valsts pārvaldes komunikāciju banku krīzes situācijās Latvijā un tās ietekmi uz sabiedrības uzvedību un uzticību banku sektoram. Darba gaitā autore secināja, ka valsts pārvaldei nav noteikta vienota komunikācijas politika, kā komunicēt banku krīzes situācijās, kā arī komunikācija nav pārdomāta un bieži vien sabiedrību maldinoša. Atslēgvārdi: valsts pārvalde, valsts pārvaldes komunikācija, krīzes komunikācija, krīzes komunikācijas vadība, bankas, banku krīze.en_US
dc.description.abstractThe author of the present Master’s paper has researched the positive and negative features of the communication of state’s government during bank crisis in Latvia. Throughout the research the author analyzes the scientific literature on communication in crisis, analyzes and compares the communication of the state’s government during the crises in the bank “Latvijas Krājbanka”. A questionnaire has been carried out about the communication of the representatives of the state’s government in different newspapers, television programs and radio interviews. The author has interviewed experts and analyzed their opinions, as well as has come up with suggestions for improving the communication of the state’s government in the situations of bank crisis. The aim of the present Master’s paper is to research the communication of the state’s government in the situations of bank crisis in Latvia and its influence on the behavior of the society and trust in the bank sector. During the research it was concluded that the state’s government does not have a certain unified policy in communication in the situations of bank crisis, moreover the communication is not well-considered and it is often misleading for the society. Kea words: state’s government, communication of the state’s government, crisis communication, the direction of crisis communication, banks, bank crisis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleValsts pārvaldes komunikācijas analīze banku krīzes situācijās "Latvijas Krājbankas" krīzes komunikācijas analīzeen_US
dc.title.alternativePublic administration communication analysis of Latvian banking crisis Crisis communication analysis of "Latvijas Krājbanka"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record