A/S „Valmieras piens” mārketinga komunikāciju analīze.
Author
Cepko, Oksana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbs „A/S „Valmieras piens” mārketinga komunikāciju analīze”.
Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikācijām, izanalizēt A/S „Valmieras piens” uzņēmuma mārketinga komunikāciju aktivitātes un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai.
Darba pirmajā nodaļā autore pēta dažādos literatūras avotos pieejamo teoriju par mārketinga komunikāciju veidiem, to būtību un īpatnībām. Otrā nodaļa ietver A/S „Valmieras piens” īsu aprakstu, tirgus situācijas analīzi, SVID analīzi un veikto mārketinga komunikāciju veidu analīzi. Autore pēta tādus nozīmīgus mārketinga komunikāciju pasākumus uzņēmumā, kā reklāma, produktu realizācijas veicināšana, sabiedriskas saskares un personiskā apkalpošana. Trešajā nodaļā atspoguļota veiktās aptaujas rezultātu analīze un A/S „Valmieras piens” mārketinga komunikāciju pilnveidošanas virzieni.
Pētījuma periods – 2010. gada februāra līdz 2012. gada maijam.
Darba kopējais apjoms, neiekļaujot pielikumus, ir 93 lappuses. Darbā ir iekļautas 16 tabulas, 36 attēli un 3 pielikumi. Literatūras sarakstā iekļauti 67 izmantotās literatūras avoti, t.sk., 10 ārvalstu.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, mārketinga komunikāciju komunikatīvā efektivitāte, reklāma, aptauja. Master thesis “Marketing Communications Analysis of JSC “Valmieras piens””.
The goal of the Master thesis is to analyse marketing communications activities of JSC „Valmieras piens” and provide suggestions concerning its development that are based on the theory of marketing communications.
In the first chapter the author examines marketing communications theory, its nature and characteristics that is available in various sources of literature. A short description of JSC “Valmieras piens”, market analysis, SWOT analysis and analysis of the already done marketing communications are included in the second chapter. The author studies such significant marketing communication activities within the company as advertisements, development of product realization, public relations and personal selling. The third chapter the author reveals the analysis of the survey results and suggests possible development of JSC “Valmieras piens” marketing communications.
Research period: February 2010 – May 2012.
The Magister thesis consists of 93 pages, not including appendices. The thesis includes 16 tables, 36 pictures and 3 appendices. Bibliography contains 67 sources of literature, including 10 source of foreign language origin.
Keywords: marketing communications, communicative effectiveness of marketing communications, advertisement, survey.