Mārketinga komunikāciju ietekme uz klientu lojalitāti uzņēmumā SIA „Forum Cinemas”.
Author
Stepanovs, Uldis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba nosaukums ir „Mārketinga komunikāciju ietekme uz klientu lojalitāti uzņēmumā SIA „Forum Cinemas”. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām izpētīt uzņēmuma SIA „Forum Cinemas” mārketinga komunikāciju ietekmi uz klientu lojalitāti, atklāt mārketinga komunikāciju nepilnības klientu lojalitātes aspektā un sniegt priekšlikumus to uzlabošanai.
Maģistra darba pirmajā nodaļā autors sniegs klientu lojalitātes un mārketinga komunikāciju teorētisku raksturojumu. Otrajā nodaļā tiks novērtētas mārketinga komunikācijas uzņēmumā SIA ”Forum Cinemas” un to ietekme uz klientu lojalitāti. Trešā nodaļa būs veltīta uzņēmuma SIA „Forum Cinemas” klientu aptaujas rezultātu analīzei. Darba izstrādes gaitā autors atklās klientu lojalitātes un mārketinga komunikāciju nepilnības uzņēmumā SIA „Forum Cinemas”, kā arī sniegs priekšlikumus to pilnveidošanai.
Izstrādātā maģistra darba rezultāti varētu tikt praktiski pielietoti uzņēmuma SIA „Forum Cinemas” klientu lojalitātes un mārketinga komunikāciju izvērtēšanas un uzlabošanas procesā.
Maģistra darbs sastāv no 89 lappusēm un satur 3 tabulas, 23 attēlus un 14 pielikumus.
Atslēgvārdi: klientu lojalitāte, reklāma, produktu realizācijas veicināšana, sabiedriskās saskarsmes, tiešais mārketings, personiskā apkalpošana, Forum Cinemas The title of the master’s thesis is „Marketing communications impact on customer loyalty in Forum Cinemas Ltd”. The aim of the thesis is on theoretical knowledge based research of marketing communications impact on customer loyalty in Forum Cinemas Ltd, discover marketing communications failures in aspect of customer loyalty and offer suggestions for its improvement.
In the first chapter of master’s thesis author will give a theoretical description of customer loyalty and marketing communications. In the second chapter author will evaluate marketing communications in Forum Cinemas Ltd and its impact on customer loyalty. In the third chapter author will analyse the results of Forum Cinemas Ltd customer survey. In the development process of master’s thesis author will discover customer loyalty and marketing communications failures in Forum Cinemas Ltd as well as offer suggestions for their improvement.
Developed results of master’s thesis could be practically applied in customer loyalty and marketing communications evaluation and improvement process in Forum Cinemas Ltd.
The thesis consists of 89 pages and contains 3 tables, 23 pictures and 14 appendixes.
Key expressions: customer loyalty, advertisement, sales promotion, public relations, direct marketing, personal service, Forum Cinemas