Mājražotāju tirdzniecības problēmas un risinājumi E-vidē
Author
Amats, Artūrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bāliņa, Signe
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Latvijā strauji attīstās mājražošana un to preču tirdzniecība internetā. Taču, internetā tirgoto mājražotāju piedāvājums šodien nav tik plašs, kā varētu vēlēties. Pārsvarā tiek tirgots kāda bižutērijas prece, rokdarbu prece vai tamlīdzīgi, taču mājražotāji piedāvā daudz vairāk. Diplomdarbā tiek apskatīta mājražotāju tirdzniecības problēma un risinājumi ar e-komercijas palīdzību. Diplomdarba ietvaros tiek veidots interneta veikals mājražotāju preču tirdzniecībai.
Diplomdarba apjoms ir 62 lapaspuses, 31 attēls, 10 tabulas un 32 izmantotās literatūras avoti.
Atslēgas vārdi: E-komercija, mājražotāji, prestashop, interneta veikals. In these years, there are growing amount of Latvian domestic producers and their products selling in the internet. In that kind of markets domestic producers offers today is not as wide as we would like. Mostly what is sold is some jewelry items, handi craft items, or something like that, but domestic producers offers much more. In diploma work is viewed domestic producers marketing problems and solutions for them with the help of e-commerce. The part of diploma work is domestic producers Internet store, wich was created during the diploma work.
Diploma work conteins 62 pages, 31 figures, 10 tables and 32 sources of literature.
Keywords: E-commerce, domestic producers, PrestaShop, and online store.