dc.contributor.advisor | Dunska, Margarita | en_US |
dc.contributor.author | Voronkova, Jeļena | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:23:38Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:23:38Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 28828 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23341 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba tēma ir “Zīmola vērtības noteikšana”.
Darba mērķis ir veikt zīmola vērtības noteikšanas metožu analīzi, pielietot tas zīmolu „L’Oreal” un „Avon” vērtību noteikšanai, izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus zīmola vērtības paaugstināšanai.
Maģistra darba 1. daļā ir izskatīta teorētiskā informācija par zīmolu un tās vērtības noteikšanas iespējām un metodēm; 2. daļā ir aprakstīta situācija kosmētikas un parfimērijas nozarē un tās galvenie rādītāji; 3. daļā ir veikta zīmolu „L’Oreal” un „Avon” vērtību noteikšana pēc izvēlētām metodēm.
Nobeigumā darba autore izdara secinājumus, kā arī, balstoties uz darbā veikto analīzi un izdarītiem secinājumiem, izvirza priekšlikumus zīmolu vērtības paaugstināšanai.
Darba rakstīšanai tika izmantotas sekojošas metodes: uzņēmuma „Interbrand” zīmola vērtības noteikšanas metode, zīmola vērtības noteikšana no patērētāju viedokļa metode, ekonomiskās un statistiskās analīzes un SWOT analīze.
Maģistra darba apjoms ir 99 lappuses, tajā ietverti 22 attēli un 8 tabulas.
Atslēgvārdi: zīmols, zīmola vērtība, zīmola vērtība no patērētāju viedokļa, „L’Oreal”, „Avon”. | en_US |
dc.description.abstract | Master’s paper theme is „Determining brand value”.
The purpose of Master’s paper is to analyze brand value determining methods, to apply them for brands “L’Oreal” and “Avon” value determining, to draw conclusions about it and to make suggestions to increase brands value.
Master’s paper 1st part considers the theory about the brand and it’s value determining options and methods; the 2nd one describes the situation in a cosmetic and perfumery industry and it’s main parameters; the 3rd part consists of determining brands “L’Oreal” and “Avon” values by preferred methods.
In the conclusion, the author makes conclusions and also leaning on the analysis lead in work and conclusions, makes suggestions to increase brands values.
During the Master’s paper writing process, the author used company’s “Interbrand” brand value determining model, brand equity model, economic and statistic analysis and SWOT analysis.
Master’s paper wordage is 99 pages; it has 22 illustrations and 8 tables.
Keywords: brand, brand value, brand equity, “L’Oreal”, “Avon”. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Zīmola vērtības noteikšana | en_US |
dc.title.alternative | Brand determining value | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |