Inditex zīmolu attīstība Latvijā.
Author
Šperga, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, noskaidrot un izpētīt uzņēmuma pašreizējo pieeju zīmola attīstīšanā un vadīšanā, un, vadoties no teorētisko aspektu analīzes un empīriskajos pētījumos iegūtajiem rezultātiem, noteikt uzņēmuma attīstības perspektīvas Latvijā.
Maģistra darbs sastāv no četrām pamatdaļām, ievada, secinājumu, priekšlikumu un pielikumu daļas. Maģistra darbā tiks apskatīti mārketinga galvenās teorētiskās vadlīnijas, tajā skaitā stratēģiskā plānošana, tirgus segmentēšanas un produkta pozicionēšanas pamatprincipi, kā arī zīmola nozīme mūsdienu mārketinga koncepcijas kontekstā.Maģistra darbs sastāv no 90 lappusēm un 2 pielikumiem, tajā iekļauti 22 attēli un 9 tabulas.
Atslēgvārdi: mārketings, zīmols, stratēģiskā plānošana, pievienotā vērtība, pozicionēšana, personāls The goal of master thesis is to clarify and explore the company’s current approach to brand development and management, based on the theory of knowledge. And on the basis of theoretical aspects of analysis and empirical research results, identify advances in clothing retail in Latvia.
Master thesis consists of four main parts, an introduction, conclusion, suggestions and attachment parts. In Master thesis - will be discussed the main the main theoretical guidelines for marketing, including strategic planning, market segmentation and principles of product positioning and brand importance in today’s marketing concept. Master thesis consists of 90 pages and 2 annex, includes 22 figures and 9 tables.
Keywords: marketing, branding, strategic planning, added value, personnel.