Show simple item record

dc.contributor.advisorPraudiņš, Kārlisen_US
dc.contributor.authorBeločicka, Karīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:46Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:46Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34054en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23410
dc.description.abstractUzņēmuma „Mercury Group”, kura galvenā darbības sfēra ir kravu pārvadājumi un kravu ekspedīcija, veiksmīgu darbību Latvijā un Eiropā ir nodrošinājusi tieši klientu lojalitāte un partneru uzticamība. Uzņēmuma koncepcija balstās uz kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu klientiem, izmantojot, ar laiku izveidojušās, ciešas partnerattiecības ar pārvadātāju kompānijām. Laika gaitā, paplašinoties klientu lokam, sāk parādīties vajadzība pēc jaunākām tehnoloģijām. Klientu apkalpošanas servisā, saistībā ar datu apjomu un to apstrādes nepieciešamību, bija nepieciešams rast risinājumu, kas, pirmkārt, ļauj ērtāk un bez kavēšanās apstrādāt datus par klientiem un partneriem, un, otrkārt, ļauj ātrāk pārvaldīt informāciju par sniegtajiem pakalpojumiem – tas ir kravu pārvadājumiem. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt SIA „Mercury Group” klientu un partneru datu bāzes projektu MS Access programmā, kura realizācija optimizētu uzņēmuma darbības metodes un uzlabotu servisa līmeni. Šī mērķa sasniegšanai tika izvirzīen_US
dc.description.abstractThe company's "Mercury Group", whose main business is freight forwarding and freight expedition has been successfully provided by Latvian customer loyalty and partner credibility. The company's concept is based on high quality services to customers through over time established close partnerships with the transportation companies. Over the years, by the increase number of clients appeared need for new-next generation technologies. Customer services took very long time, so there was solution to be made that, first of all, will convenient to operate and process data for customers and partners, on the other, will allow faster direct information about the services – freight forwarding. Diploma thesis main goal is to develop LLC "Mercury Group" customer and partner database in MS Access project, which realization will optimize business practices and improve level of service. To achieve this goal we overcame some challenges that are associated mainly with the transport logistics freight envien_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma "Mercury Group" klientu un sadarbības partneru uzskaites datu bāzes projektsen_US
dc.title.alternativeCompany "Mercury Group" customers and business partners accounting database projecten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record