Jauna produkta stratēģijas virzībai ASV tirgū
Author
Kirilina, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Oļevskis, Grigorijs
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā „Jauna produkta stratēģijas virzībai ASV tirgū” izpētītas iespējas uzsākt uzņēmējdarbību ASV, kā arī sniegti risinājumi ūdens filtru pārdošanas īpatnībām ASV tirgū. Pamatojoties uz mārketinga stratēģijas analīzi, darbā ir noskaidroti jauna produkta virzībai tirgū pamatprincipi. Darbā izanalizētas ūdens filtru piedāvājumu un pieprasījumi, kā arī ūdens filtru tirgū ASV produkta virzīšanas veidi šajā tirgū.
Maģistra darba pirmā nodaļa ir veltīta teorētiskajiem pētījumiem.
Darba 1.nodaļā izpētītas stratēģijas virzībai tirgū un jauna produkta mārketingu uzsākot darbību starptautiskā tirgū.
Darba 2.nodaļā izanalizēts ASV ūdens filtru tirgus, tā konkurences īpatnības un izplatīšanas kanāli.
Darba 3.nodaļa ir praktiskā pētījuma atspoguļojums un veltīta jauna uzņēmuma aprakstam un ASV iedzīvotāju reakcijai uz jaunu piedāvājumu tirgū analīzei.
Darba apjoms ir 80 lpp, ir 9 tabulas, 29 zīmējumi un 4 pielikumi. Anotation
At work „Strategy for new product promotion in USA market” research facilities initiate business activities in USA and also offer solution in water filter selling feature in USA market. On this basis marketing strategy analysis at work is establish new product promote market ground rules. At work analyzed water filter supply on demand and also competitors environment filter market in USA and product promoting types in this market.
At work first section analyzed strategy to promote in market and new product marketing to start action in international market.
At work second section analyzed USA water filter market and competitors individuality and promoting channels.
Work third section is practical search and that is dedicated for new company description and USA people reaction to new product supply analyze.
Work size is 80 pages, 9 table, 29 pictures and 4 enclosure.