SIA "First Data" klientu apmierinātība.
Author
Bogdāne, Dita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba autore: Dita Bogdāne.
Maģistra darba „ SIA „First Data” klientu apmierinātība” mērķis ir izpētīt First Data klientu apmierinātību, atklāt klientu neapmierinātības cēloņus un dot priekšlikumus klienta apmierinātības līmeņa paaugstināšanai.
Kopējais maģistra darba apjoms ir 100 lpp. un tas sastāv no četrām nodaļām.
Pirmajā nodaļā autore analizē klientu apmierinātības lomu uzņēmējdarbības attīstībā, otrajā nodaļā - raksturo klientu apmierinātības novērtēšanas metodes, trešajā nodaļā - analizē First Data nozīmi elektroniskās komercijas un norēķinu pakalpojumu sniegšanā un ceturtajā nodaļā autore veic pētījumu par First Data klientu apmierinātību. Maģistra darba noslēgumā izdarīti secinājumi un doti priekšlikumi First Data klientu apmierinātības līmeņa paaugstināšanai.
Darba uzskatāmībai autore izmantojusi 26 attēlus un 6 tabulas, kā arī pievienojusi vienu pielikumu.
Atslēgvārdi: klientu apmierinātība, pakalpojuma kvalitāte, mijiedarbība, informācijas tehnoloģiju pakalpojumi, SIA „First Data” The author of Master thesis: Dita Bogdāne
The objective of Master Thesis „First Data Ltd. Customer Satisfaction” is to explore First Data customer satisfaction, identify causes of customer dissatisfaction and to give suggestions for customer satisfaction level improvement.
The volume of Master Thesis is 100 pages and it consists of four chapters.
In the first chapter the author analyzes the role of customer satisfaction in business development, in the second chapter the author characterizes the evaluation techniques of customer satisfaction, in the third chapter the author analyzes First Data role in electronic commerce and payment services, but in fourth chapter the author carried out a study of First Data customer satisfaction. At the end of the work the author draws conclusions as well as gives suggestions for First Data customer satisfaction level improvement.
To make the work more visible the author uses 26 images and 6 tables and one attachment.
Keywords: customer satisfaction, quality of services, interaction, IT services, First Data Ltd.