• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikāciju stratēģija un realizācija sociālajos medijos uzņēmumā SIA Oriflame Latvija.

Thumbnail
View/Open
303-38784-Zvingule_Sintija_sz07005.pdf (3.977Mb)
Author
Zvingule, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbs ir izstrādāts par tēmu “Komunikāciju stratēģija un realizācija sociālajos medijos uzņēmumā SIA Oriflame Latvija”. Kosmētikas uzņēmumu tirgū ir liels konkurnetu skaits, lai uzņēmuma zīmols tiktu atpazīts no visiem tirgus dalībniekiem, tad ir nepieciešama izstrādāt veiksmīgu mārketinga komunikāciju kompleksu. Darba autore ir izvirzījusi šādu hipotēzi – Oriflame Latvija izmantotās mārketinga komunikācijas sociālajos medijos ir efektīvas un svarīgas komunikācijas sastāvdaļa, ko novērtē arī uzņēmuma klienti. Lai sasniegtu izvirzīto mērķ ir – izvērtējot Oriflame mārketinga komunikāciju sociālajos medijos un izanalizēto klientu novērtējumu, dot ieteikumus šo komunikāciju pilnveidošanai. Maģistra darbs sastāv no 86 lappusēm, 15 tabulām, 17 attēliem un 27 pielikumiem. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, sociālie mediji, Oriflame, komunikācija sociālajos medijos
 
Master thesis is “Communication strategy and realization in Oriflame Latvia via social media”. There are a lot of competitors in cosmetics market. For the company’s brand to be recognized by all market competitors, it has to create successful marketing communications complex. It is important for enterprise to choose the right way of communication to reach its target audience and to achieve desired goals. Author raises following hypothesis: Oriflame Latvija employed marketing communications in social media are efficient and important part of communications, which is also highly valued by customers. Main objective is to evaluate Oriflame marketing communications in social media and analize customer evaluation, make recpmmendations to consummate communication. Masters paper consists of 86 pages, 15 charts, 17 images and 27 attachments. Keywords: marketing communications, social media, Oriflame Latvija, communication in social media.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23448
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV