Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīlsen_US
dc.contributor.authorĻicova, Viktorijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:52Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:52Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39466en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23463
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „ Franšīzes metodes pielietojuma efektivitāte Latvijas kosmētikas ražotāju ieiešanā Ķīnas Tautas Republikas tirgū”. Darba mērķis ir izpētīt Latvijas kosmētikas ražotāju iespējas ieiet Ķīnas Tautas Republikas tirgū. Darbs ir izstrādāts 3 daļās. Pirmajā daļā tiek apskatīta uzņēmuma stratēģijas būtība un ienākšanas veidi starptautiskos tirgos, liekot uzsvaru uz franšīzes metodi un tās īstenošanu starptautiskā tirgū. Otrajā daļā darba autors apskata Ķīnas Tautas Republikas ekonomisko vidi un analizē Ķīnas Tautas Republikas kosmētikas tirgus situāciju. Trešajā daļā, balstoties uz SIA "STENDERS" kosmētikas ražotāja pieredzi, darba autors analizēja franšīzes metodes efektivitāti ĶTR tirgū. Darba noslēguma daļā autors izdara secinājumus un izstrādā priekšlikumus. Bakalaura darbs ietver 66 lappuses, neieskaitot pielikumus, 8 attēlus, 4 tabulas, 3 pielikumus; izstrādes procesā tika izmantoti 59 literatūras un informācijas avoti.en_US
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is „The efficacy of using franchising models by Latvian cosmetics manufacturers trying to enter the China market”. The main aim of this thesis is to analyze possibilities of the Latvian cosmetics producers to enter China market. This thesis consists of three parts. The first part deals with core business strategies and entry forms in international markets by giving priority to franchise method and its implementation in the international market. In the second part the author is examining economic situation in China market and analyzing their cosmetics market. In the third part, the author of this thesis is analyzing effectiveness of using franchising in China basing on experience of „ STENDERS” company. In the final part the author is making conclusion and advising recommendations. The bachelor thesis consist of 66 pages, without appendix, 8 figures, 4 tables, 4 appendixes. 59 literature sources were used in this paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleFranšīzes metodes pielietojuma efektivitāte Latvijas kosmētikas ražotāju ieešanā Ķīnas Tautas Republikas tirgūen_US
dc.title.alternativeThe Efficacy of Using Franchising Models by Latvian Cosmetics Manufacturers Trying to Enter the China Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record