Alūksnes novada zīmolvedība.
Autor
Vernera, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbā ir apkopoti nozīmīgākie atzinumi par vietas zīmolvedību, kas pamato zīmola izveides nepieciešamību, lai veicinātu Alūksnes novada atpazīstamību un palīdzētu noteikt atbilstošāko pozicionēšanu un zīmolvedības stratēģisko saskaņotību.
Darba mērķis ir izstrādāt Alūksnes novada zīmolu un tā ieviešanas mehānismu. Mērķa sasniegšanai tika izpildīti vairāki uzdevumi, no kuriem būtiskākie ir konkurentu salīdzinošā analīze, iedzīvotāju, apmeklētāju aptauja un ekspertu intervijas. Ir noorganizēta arī speciālistu darba grupas diskusija, kuras laikā tika precizēta zīmola identitāte, vērtības un galvenās mērķauditorijām sniegtās pieredzes. Veiksmīgai zīmola ieviešanai ir izstrādāts īstermiņa plāns.
Darba apjoms ir 97 lapaspuses, kuras satur 6 tabulas un 15 attēlus un papildina 16 pielikumi.
Atslēgas vārdi: vietas zīmolvedība, Alūksnes novada identitāte, zīmola kodols. There are most significant findings about the place branding in this Master’s thesis, which fortifies the necessity of a brand to promote awareness of Aluksne municipality and to help to determine the most appropriate positioning and the strategic concord of branding.
The aim of this Master’s thesis is to develop the brand of Aluksne municipality and its implementation mechanism. In order to reach the aim several tasks were completed, of which the most essential are the competitive analysis, inhabitant and visitor survey, and the expert interviews. Also a discussion of group of specialists was organized in which the identity of Aluksne brand, values and main delivered experiences were specified. A short term implementation plan is made for successful introduction.
There are 97 pages in this work and it consists of 6 tables and 15 images. There are 16 appendices attached in the end.
Keywords: Place branding, Identity of Aluksne municipality, brand kernel.