Komunikācijas loma vadīšanā SIA 'Dzīvnieku draugs"dzīvnieku patversmē
Author
Valaine, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vilka, Inga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir SIA „Dzīvnieku Draugs” dzīvnieku patversmes komunikācijas loma vadīšanā. Mērķis ir izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma vadības komunikācijas uzlabošanai un pilnveidošanai. Uzdevumi, kas ir jāizpilda, lai sasniegtu izvirzīto mērķi: izpētīt teoriju vadības komunikācijā; izpētīt socialās uzņēmējdarbības būtību; analizēt pētāmā uzņēmuma vadības iekšējo un ārējo komunikāciju; izstrādāt vadības komunikācijas pilnveidošanas plānu.Pētījuma metodoloģijā, tika izmantotas ekspertu intervijas, padziļinātās individuālās intervijas un fokusa grupu aptaujas. Pētījumā izmantoti ne tikai primārie, bet arī sekundārie dati, kas ļauj veidot plašāku skatījumu par pētījumu, iekļaujot ne tikai pētījuma tēmas tiešos aspektus, bet arī situāciju kopumā raksturojošus aspektus.
Darba kopējais apjoms ir 88 lapas puses. Darbā iekļauti 12 attēli. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 50 avotus.
Atslēgas vārdi: komunikācija, vadīšana, sociāla uzņēmējdarbība. Theme of Master's thesis is to explore SIA "Dzīvnieku Draugs” animal shelters role of communication management. Target is to put forward proposals to improve communication management. Tasks that must be met in order to achieve the goal: explore the theory of communication management; explore nature of social entrepreneurship; analyze management internal and external communication in company; develop management plan to improve communication.
In addition to obtain information was used in an electronic communication for qualitative data mining techniques. Research study uses not only primary but also secondary, which allows a broader view of research topics, including not only direct study topics aspects, but also the whole situation characterizing aspects.
The total amount of work is 88 pages. The paper contains 12 pictures. In references list contains 50 sources.
Keywords: communication, management, social entrepreneurship.