Latvijas uzņēmuma stratēģija ieiešanai ārējā tirgū
Author
Papina, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Karnups, Viesturs Pauls
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „ Latvijas uzņēmuma stratēģija ieiešanai ārējā tirgū”.
Ieiešanas ārējā tirgū veida izvēle un pareizas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem stratēģiskajiem lēmumiem, kas jāpieņem uzņēmumiem, kuri izskata iespēju ieiet ārējos tirgos, tādējādi tiem ir tieša ietekme uz uzņēmuma darbības rādītājiem un attīstību.
Maģistra darba mērķis ir sniegt pamatojumu jauna produkta ieiešanas ārējā tirgū veida un stratēģijas izvēlei.
Pirmajā nodaļā analizēti ieiešanas ārējā tirgū veidu un strateģiju teorētiskie aspekti, otrajā analizēta ASV metālapstrādes un degvielas kannu nozare un to regulējošie normatīvie akti, trešajā nodaļā sniegts pamatojums degvielas kannas strateģijas ASV tirgū izvēlei.
Atslēgvārdi: ieiešana ārējā tirgū, stratēģija, eksports, SIA “ Valpro”, ASV, degvielas kanna. The subject of the master thesis is a “Foreign market entry strategy of a Latvian company”.
Entering the foreign market and the right kind of the strategy selection is one of the most important strategic decisions to be taken by companies looking for entering in foreign markets as it has a direct impact on the company's performance and development.
The aim of the master's thesis is to provide a justification for a new product entering into the foreign market and the type of strategy selection.
The first chapter analyses theoretical aspects of entering foreign market modes and strategies, the second chapter is devoted to the analysis of the U.S. metal manufacturing industry, fuel can industry and the legal requirements and law, the third chapter provides a justification for fuel can strategies for the U.S. market selection.
Keywords: Entering foreign markets, strategy, export, “Valpro” Ltd., the United States, fuel can.