Tūristu rīcību ietekmējošie faktori suvenīru izvēlē.
Author
Strautiņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Tūristu rīcību ietekmējošie faktori suvenīru izvēlē” tiek pētīta tūristu rīcība suvenīru izvēlē un izstrādāti tai atbilstoši priekšlikumi suvenīru ražotājiem piedāvājuma pilnveidošanai un attīstīšanai.
Lai sasniegtu uzstādīto mērķi, tiek izvirzīts uzdevums izzināt patērētāju rīcības un suvenīru iegādes teorētiskos aspektus, veikt Rīgas suvenīru piedāvajuma analīzi un novērtēt tūristu suvenīru pirkšanas paradumus.
Veicot izvirzītos uzdevumus, tiek pētīts un analizēts Vecrīgas suvenīru piedāvājums, ar aptaujas palīdzību tiek izzināti un analizēti Rīgas tūristus ietekmējošie faktori un viņu paradumi suvenīru iegādē. Balstoties uz izzināto un iegūtajiem rezultātiem, tiek piedāvāts jauns veids suvenīru iedalījumam, kā arī izstrādāti secinājumi un sniegti priekšlikumi mūsdienīgam suvenīru piedāvājumam.
Atslēgas vārdi: tūristu rīcību ietekmējošie faktori, suvenīri, suvenīru veidi, suvenīru pirkšanas paradumi. In Bachelor’s paper „Tourist behaviour influencing factors in choice of souvenirs” is studied tourists behaviour in choice of souvenirs and developed proposals to souvenir producers for souvenirs improvement and development.
In order to achieve the objective is made a task to ascertain theoretical aspects of consumer’s behaviour and choice of souvenir buying, to analyse Riga’s souvenir supply and to evaluate tourists souvenir buying habits.
In carrying out the tasks is studied and analysed Old Riga’s souvenir supply, with questionary’s help analysed tourists of Riga, their influencing factors and habits in choice of souvenirs. Based on analyse and results is offered new type of souvenir classification and drawn conclusions and proposals for contemporary souvenir supply.
Key words: tourist behaviour influencing factors, souvenirs, souvenirs divisions, souvenirs buying habits.