Latvija kā tūrisma galamērķis attīstības iespējas Azerbaidžanā.
Author
Babaeva, Ulviyya
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma : “Latvija kā tūrisma galamērķis attīstības iespējas Azerbaidžāna”.
Darba mērķis ir noskaidrot un izvirzīt priekšlikumus Azerbaidžānu tūristu piesaistei uz Latviju
kā tūrisma galamērķis.
Darba struktūra sastāv no ievada,trijām daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Ievadā ir
pamatota tēmas aktualitāte, izvirzīts mērķis, kurš jāsasniedz pētījuma rezultātā, un uzdevumi,
kas jāatrisina, lai sasniegtu šo darba mērķi. Pirmajā nodaļā tiek aplūkota starptautiskā tūrisma
teorija, otrajā nodaļā ir analītiskā, kur tiek apskatīta Latvijas tūrisma attistības iespējas,
statistikas dati, kā arī darba autori apskata attiecības starp Latviju un Azerbaidžānu un trešajā
daļā – izmantojot aptaujas anketi tika analīzeta Azerbaidžānu tūristu ceļošanas motivācija,kā arī
tika veiktas tūrisma firmās intervijas, pēc kuriem tika apkopotas tās rezultāti.
Bakalaura darbā nobeigumā tiek piedāvāti secinājumi un priekšlikumi Azerbaidžānu tūristu
piesaistei uz Latviju kā tūrisma galamērķis The theme of the bachelor work is “Latvia as a tourist destination and development
opportunities for Azerbaijan”. The purpose of bachelor work is to determite and definite
proposals for attraction of Azerbaijani tourists to Latvia as their tourism destination aim.
The stucture of bachelor work consist of introduction, three parts, conclusions and suggestions.
In introduction based about actuality of the theme, raised purpose, which is necessary to achieve
as a result at the end of work, and objectives, which must to solve in order to achieve the purpose
of the bachelor work. The first chapter discusses the theory of international tourism, the second
bachelor work part is analytical, where examines Latvian tourism development with Azerbaijan
and at the third part- using questionnaire were analyzed Azerbaijani tourist travel motivation,as
well was taked interwiews with travel companies, which have been compiled by the results.