Show simple item record

dc.contributor.advisorPraudiņš, Kārlisen_US
dc.contributor.authorOzols, Mārisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:58Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:58Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41374en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23514
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir Interneta veikala izstrādes nosacījumi un perspektīvas, balstoties uz Latvijas e-komercijas tirgus izpēti. Pētījuma aktualitāti nosaka aizvien augoša e-komercijas nozīme un tās apgrozījuma stabilie izaugsmes tempi visā pasaulē. Bakalaura darba mērķis ir Interneta veikala izstrāde, pamatojoties uz Latvijas e-komercijas tirgus analīzi. Pirmā nodaļa ir veltīta e-komercijas organizācijas un attīstības aspektiem un kontekstam. Otrajā nodaļā tiek analizēts Latvijas e-komercijas tirgus, tiek aplūkotas un salīdzinātas dominējošās mārketinga koncepcijas. Bakalaura darba trešā nodaļa ir veltīta Interneta veikala projekta izstrādei. Projekts tiek pamatots ar pirmajā un trešajā nodaļā izdarītajiem secinājumiem. Darba apjoms ir 100 lappuses datorsalikumā. Tas satur 26 tabulas, 19 attēlus un 2 pielikumus. Atslēgvārdi: e-komercija, Internets, informācijas tehnoloģijas, globalizācija.en_US
dc.description.abstractThe subject of bachelor’s graduation paper is development of the Internet Shop. The paper is devoted to the development of Internet shop conception, based on the analysis of Latvian e-commerce market. The topicality of the research is determined by increasing role of e-commerce and steady growth of its turnover in the world. The aim of the bachelor’s graduation paper is the development of an Internet shop based on the analysis of e-commerce market in Latvia. First chapter is devoted to e-commerce organization and development aspects. In second chapter, e-commerce market in Latvia is analysed, prevailing e-marketing conceptions are considered and compared. The third chapter of this paper is devoted to Internet shop project development, in context of previous parts of research. This paper consists of 100 printing pages. It contains 26 tables, 19 figures and two appendixes. Keywords: e-commerce, Internet, information technologies, globalization.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInterneta veikala projekta izstrādeen_US
dc.title.alternativeThe development of online shopping web page projecten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record