Show simple item record

dc.contributor.advisorMuravska, Tatjanaen_US
dc.contributor.authorJaunozols, Robertsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:02Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41447en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23520
dc.description.abstractŠobrīd, kad Latvija ir pārdzīvojusi finanšu un pārvaldes krīzi un uzsākusi ekonomisko izaugsmi, nepieciešams kāpināt produktivitāti un tautsaimniecības konkurētspēju. Bakalaura darba tēmas „Uzņēmuma SIA „Rauda” konkurētspēja Spānijas tirgū” izvēli veicinājis atšķirības poligrāfijas nozarē un ekonomiskajā situācijā abās valstīs. Efektīva uzņēmuma darbība konkurences tirgus apstākļos iespējama gadījumā, ja uzņēmums ir konkurētspējīgs. Uzņēmuma tirgus stāvokļa stabilitāti nosaka tās saražotu preču konkurētspēja un iespēja īstenot konkurences cīņu. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt poligrāfijas uzņēmuma SIA „Rauda” konkurētspēju Spānijas tirgū, balstoties uz pieejamo zinātnisko literatūru par konkurenci un konkurētspēju, kā arī nepublicētajiem materiāliem par uzņēmumu SIA „Rauda”. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām un apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, kā arī izmantotās literatūras un avotiem. Pētījuma laikā autors iepazinies ar konkurētspējas teorētiskie jautājumiem, izveidoen_US
dc.description.abstractAt the time when Latvia is gone through the financial and administrative crisisand embarked on economic growth, it is necessary to increase the productivity and economic’s competitiveness. Theme of this bachelor’s thesis is “Ltd. Rauda’s competitiveness in the Spanish market” and the author choosed this based on the differences in printing industry and the economic situation in both countries. The enterprise market’s position stability is determined by the competitiveness of goods produced and ability to survive in difficult market conditions. The effective work of the enterprise in conditions of competitive market, if enterprise is competitive. The bachelor’s thesis aim is to explore competitiveness of Ltd. Rauda in Spanish market, based on available scientific literature about competition and competitiveness, as well as unpublished materials from Ltd. Rauda. The work consists of an introduction, three chapters and sub-chapters, conclusions, suggestions, and the references. Durinen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA "Rauda" konkurētspēja Spānijas tirgū.en_US
dc.title.alternativeLtd. Rauda's competitiveness in the Spanish market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record